REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Artėjant Europos vyrų krepšinio čempionatui bilietų į rungtynes neturintys aistruoliai juos laimėti gali daugelyje reklaminių akcijų bei žaidimų, kuriuos rengia nacionalinės komandos, Lietuvos krepšinio federacijos bei „FIBA Europe“ rėmėjai ir partneriai, praneša LKF.

REKLAMA
REKLAMA

Vis dėlto Lietuvos rinktinės ir Europos čempionato vardu nori pasinaudoti ir teisės rengti įvairius su čempionatu nesusijusius žaidimus neturinčios bendrovės.

REKLAMA

Europos čempionato organizacinio komiteto vadovai sirgaliams pataria rinktis tik oficialių Lietuvos rinktinės ir Europos čempionato rėmėjų žaidimus.

„Visos garantijos yra suteikiamos tik rėmėjų žaidimuose praloštiems bilietams. Laimėję bilietą žaidime, kurį organizuoja jokio partnerio statuso neturinti įmonė, visų pirma rizikuojate įsigyti netikrą bilietą, nes toks bilietas gali būti pirktas iš tarpininko. Antra, tokiu žaidimu, kuriame galima laimėti bilietus ar oficialią atributiką, yra pažeidžiamos čempionato organizatoriaus teisės. Prekės ženklai (logotipas, talismanas ar šių objektų dalis), čempionato vardas, įvaizdis ir kiti intelektinės nuosavybės objektai yra „FIBA Europe“ nuosavybė, todėl bet koks šių teisių panaudojimas, neturint renginio organizatoriaus sutikimo ar leidimo, yra neteisėtas. Šiuo metu dėl ne LKF ir „EuroBasket 2011“ rėmėjų vykdomų su čempionatu susijusių akcijų jau atliekami tyrimai“, – tvirtino LKF marketingo direktorius Dainius Vanagas.

Oficialūs rinktinės ar čempionato rėmėjai yra „Džiugas“, „Viči“, „Snickers“, „Statoil“, „IKI“, „Vytautas“, „Lietuvos žinios“, „AirBaltic“, „TonyBet“, „Philips“, „Samsung“, „Pokerstars“, „Italiana.lt“, „Švyturys“, „Sprite“, „Manija“, „Omnitel“, „Nike“, „DnB Nord“, „KG Group“, „Viasat“, „Elektromarkt“, „Toyota“ ir kiti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų