REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prieš keletą metų net didžiausi ekologinių vertybių perkainavimo optimistai nebūtų pagalvoję, kad „Mercedes-Benz“ sportiškojo padalinio „AMG“ automobiliai bus kuriami siekiant maksimaliai sumažinti taršą. Tačiau naujos taršos normos daro savo – pasirodo, galima pabandyti suderinti brutalią jėgą ir draugiškumą aplinkai. Tai inžinieriai įrodė su atviru „Mercedes-Benz SLK55 AMG“.

REKLAMA
REKLAMA

5,5 litro darbo tūrio V8 tipo motoras šiame automobilyje yra atmosferinis. Jo galia siekia 422 a.g., o sukimo momentas – 540 Nm. Viena iš ryškesnių šio variklio inovacijų – galimybė nutraukti degimo procesą pusėje cilindrų, kai varikliui nereikia dirbti visa apkrova. Tiesa, tokias inovacijas dar anksčiau taikė JAV automobilių inžinieriai, o ir pat „Mercedes-Benz“ dar 2001 metais modeliuose „S600“ ir CL600“ naudojo panašią sistemą „Active Cylinder Control“. Tačiau dabartinė sistema turėtų būti pati tobuliausia.

REKLAMA

Rezultatas akivaizdus – vidutinės galingo dviviečio automobilio kuro sąnaudos sieks 8,4 l. šimtui kilometrų kelio, o tarša – 195 g/km.

„Mercedes-Benz SLK55 AMG“ iki 100 km/h greičio įsibėgės per 4,5 sek., o maksimalus automobilio greitis apribotas ties 250 km/h riba. Automobilis debiutuos Frankfurto tarptautinėje automobilių parodoje, o pardavėjų salonuose pasirodys 2012 metų pradžioje. Vokietijoje jis turėtų kainuoti 72 590 eurų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų