REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vokietijos automobilių klubas „ADAC“ surengė vasarinių padangų bandymus, kuriuose buvo atliekami 16 gamintojų apavas automobiliams.

Vokietijos automobilių klubas „ADAC“ surengė vasarinių padangų bandymus, kuriuose buvo atliekami 16 gamintojų apavas automobiliams.

REKLAMA

Bandymuose buvo naudojama populiaraus išmatavimo 215/55 R17 padangos, kurios turi W arba Y greičio indeksus ir yra dažniausiai montuojamos ant kompaktiškų SUV ratų.

Bendra šių bandymų išvada – teigiama. Trijų gamintojų padangos sulaukė teigiamų įvertinimų, o likusieji padangų dalyviai sulaukė tik vidutiniškų įvertinimų.

Geriausiai subalansuotos – trys padangos

„ADAC“ vasarinių padangų bandymuose specialistų rekomendacijų sulaukė tik „Continental“, „Michelin“ ir „Kumho“.

Visų trijų gamintojų padangos buvo įvardintos kaip gerai subalansuotos, todėl kiekvieną iš jų galima rekomenduoti be jokių išlygų. Ir vis dėlto, viena iš jų buvo pranašesnė už kitas.

REKLAMA
REKLAMA

Absoliučiu šių padangų bandymų nugalėtoja tapo „Continental PremiumContact7“, kuri pasižymėjo vidutinišku efektyvumu važiuojant ant sausos ir šlapios kelio dangos, tačiau kituose bandymuose pranoko daugelį konkurentų. Tą patį „ADAC“ klubo nariai sakė ir apie „Michelin Primacy 4+“.

REKLAMA

O štai „Kumho Ecsta HS52“ šiame teste atrodo kaip pilnavertė alternatyva gerai žinomiems prekės ženklams. Pagrindiniuose testuose „Kumho“ pasirodė ne ką prasčiau negu „Continental“ ar „Michelin“ analogai, tačiau jos kaina yra gerokai mažesnė.

„Continental“ padangos kaina siekė 174 eurus, „Michelin“ – 182 eurus, o „Kumho“ – 123 eurus.

„ADAC“ vasarinių padangų bandymų rezultatai (215/55):

  1. Continental PremiumContact 7
  2. Michelin Primacy 4+
  3. Kumho Ecsta HS52
  4. Debica Presto UHP 2
  5. Dunlop Sport Maxx RT2
  6. Bridgestone Turanza 6
  7. Fulda SportControl 2
  8. Hankook Ventus Prime4
  9. Goodyear EfficientGrip Performance 2
  10. Falken Ziex ZE 310 EcoRun
  11. Nexen N'Fera Primus
  12. Goodride Solmax 1
  13. Sailun Atrezzo ZSR2
  14. Semperit Speed-Life 3
  15. Linglong Sport Master
  16. Vredestein Ultrac

Padangų nusidėvėjimo rodikliai: greičiausiai nusidėvės „Vredestein“

Vokietijos automobilių klubo nariai taip pat atliko preliminarius skaičiavimus, pagal kuriuos buvo nustatyti bandymuose dalyvavusių padangų nusidėvėjimo rodikliai.

REKLAMA
REKLAMA

„ADAC“ specialistai nustatė, jog teste dalyvavusi „Vredestein Ultrac“ tarnaus trumpiausiai – 27 200 kilometrų. Jos nusidėvėjimo rodikliai išsiskiria iš visų, mat antroje vietoje likusi „Goodride Solmax 1“ sugebės nusidėvėti per 35 600 kilometrų.

Žvelgiant į kitą barikadų pusę, „Kumho Ecsta HS52“ ir „Goodyear EfficientGrip Performance 2“ pasižymi geriausiais nusidėvėjimo rodikliais.

„Kumho“ sugebės ištempti 69 300 kilometrų, o „Goodyear“ – 68 800 kilometrų.

Padangų nusidėvėjimo rodikliai:

  • Vredestein Ultrac – 27 200 km
  • Goodride Solmax 1 – 35 600 km
  • Linglong Sport Master – 37 400 km
  • Sailun Atrezzo ZSR2 – 38 000 km
  • Fulda SportControl 2 – 40 400 km
  • Nexen N´Fera Primus – 40 800 km
  • Debica Presto UHP 2 – 42 700 km
  • Dunlop Sport Maxx RT2 – 43 700 km
  • Falken Ziex ZE 310 Ecorun – 46 300 km
  • Bridgestone Turanza 6 – 47 900 km
  • Hankook Ventus Prime 4 – 49 900 km
  • Semperit Speed-Life 3 – 55 200 km
  • Continental PremiumContact 7 – 60 300 km
  • Michelin Primacy 4+ – 60 300 km
  • Goodyear EfficientGrip Performance 2 – 68 800 km
  • Kumho Ecsta HS52 – 69 300 km

 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų