
Šiemet IEPOTY 70-ies teisėjų iš 31 šalies kolegija 1 l „Ford EcoBoost“ varikliui kategorijoje iki 150 AG skyrė iš viso 145 taškus, ir „Ford EcoBoost“ 26 taškais aplenkė tokių konkurentų kaip BMW, „PSA Group“, „Tyota / Lexus“ bei „Volkswagen“ tos pačios kategorijos agregatus.
Debiutavęs 2012-aisiais, 1 l „Ford EcoBoost“ variklis pagimdė sparčiai populiarėjantį mažo darbinio tūrio galingų trijų cilindrų turbokompresorinių benzininių motorų segmente.
„Šis nedidukas brangakmenis atrėmė laiko išbandymą, o tuo metu kiti gamintojai vis mėgina jį prisivyti“, – sakė žurnalo „Car South Africa“ technikos redaktorius Nicolas Louwas ir IEPOTY teisėjų kolegijos narys.
„Ford“ neseniai atnaujino 1 l darbinio tūrio „EcoBoost“ variklį, montuojamą „Ford Focus“ ir „Transit Connect“ modeliuose. Pastarasis variklis – dar taupesnis, kadangi jame pirmą kartą šioje variklių klasėje pritaikyta vieno cilindro atjungimo technologija, leidžiančia automatiškai atjungti vieną iš trijų variklio cilindrų, pavyzdžiui, važiuojant lėtai ar riedant pastoviu greičiu.
Reikšmingi cilindrų bloko galvutės, kuro įpurškimo ir emisijų kontrolės patobulinimai papildo svarbiausių „EcoBoost“ savybių, tokių kaip mažos inercijos turbokompresorius, aukšto slėgio tiesioginis degalų mišinio įpurškimas ir kintamo darbo režimo vožtuvų technologija, rinkinį.
Atnaujintas ir patobulintas 1 l „EcoBoost“ vėliau 2019-aisiais bus montuojamas ir į kitus „Ford“ modelius.
Anksčiau šiais metais „Ford“ taip pat paskelbė, kad pripažinimą pelnęs 1 l „EcoBoost“ variklis pasitarnaus kaip bazė galingoms hibridinėms (mild-hybrid) jėgainėms, kurios bus montuojamos naujuose „Fiesta EcoBoost Hybrid“ ir „Focus EcoBoost“ modeliuose. Taip pat planuojama įkraunama hibridinė jėgainė su šiuo varikliu. Ši jėgainė pirmiausia bus diegiama komerciniuose „Ford“ modeliuose „Tourneo“ ir „Transit“.


