Šeši iš dešimties vakarų europiečių internetu naudojasi dažnai ir vis mažiau laiko praleidžia prie televizoriaus, rodo dešimtyje Vakarų Europos šalių surengta apklausa.
Tyrimo metu buvo apklausti 7 tūkst. respondentų Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje, Italijoje, Belgijoje, Olandijoje ir Skandinavijos šalyse. Tyrimą rengė Europos interaktyvios reklamos asociacija, rašo „The Washington Post“.
82 procentai visų 16-24 metų amžiaus grupės apklaustųjų teigė, jog internetu jie naudojasi 5-7 dienas per savaitę. Tuo tarpu televizorių dažnai žiūri 77 proc. visų šios amžiaus grupės respondentų – t.y. - 5 proc. mažiau negu 2006 metais.
Remiantis apklausomis daroma išvada, jog šiose šalyse internetu gan ilgai - apie 12 valandų per savaitę - naudojasi 169 milijonai žmonių. Beveik trečdalis iš jų - apie 48 milijonai - internetu naudojasi daugiau nei 16 valandų per savaitę.
Žmonių, bent kartą per mėnesį žiūrinčių televiziją, filmus ar vaizdo klipus internete, skaičius per metus 2006-ųjų padidėjo 150 procentų, rodo apklausa. Daugiau nei 80 proc. visų respondentų teigė, jog jiems „žūt būt“ reikia bent jau vienos internetinės veiklos.
Pasak apklausos, 87 proc. visų interneto vartotojų internete ieško informacijos, 81 proc. - naudojasi elektroniniu paštu, 42 proc. - naudojasi socialiniais tinklais, 37 proc. – susirašinėja žinutėmis, 31 proc. - parsisiunčia muziką ir klauso radiją, 30 - proc. žiūri televiziją, filmus ar vaizdo klipus, 27 proc. - tikrina reitingus ir apžvalgas, 26 proc. - lankosi forumuose, 20 - proc. parsisiunčia filmus ar vaizdo klipus.