Bendrovės TEO LT atstovas spaudai Antanas Bubnelis informavo, kad visiems bendrovės interneto ryšio sutrikimą sekmadienį pajutusiems klientams įprastas paslaugų teikimas buvo atkurtas vakar apie 21:30 valandą.
Pasak A.Bubnelio, sekmadienio popietę, apie 14 valandą, dėl techninės įrangos gedimo sutriko paslaugų teikimas daliai privačių TEO interneto klientų. Maždaug 17 valandą įprastas paslaugų teikimas buvo atkurtas daugeliui klientų, pajutusių sutrikimą. Visiems sutrikimą pajutusiems klientams įprastas paslaugų teikimas buvo atkurtas apie 21:30 valandą.
Gedimo priežastis – vieno iš TEO tinklo įrenginių techninis gedimas.
Atsakydamas į „Balsas.lt“ klausimus, A. Bubnelis sakė, kad sutrikimus pajutusių klientų skaičius dar yra tikslinamas, tačiau šiuo metu aišku, kad didžioji dalis TEO klientų savaitgalį internetu naudojosi be trikdžių.
Paklaustas, ar TEO ruošiasi kompensuoti savo interneto ryšio vartotojams dėl gedimo patirtus nepatogumus, TEO LT atstovas spaudai sakė, kad informaciją dėl galimų individualių kompensacijų pagal sutartyje numatytas sąlygas teikia klientų aptarnavimo specialistai telefonu 1817, nes klientai sutrikimus galėjo justi skirtingą laikotarpį.
„Jei klientai dar junta kokius nors paslaugų sutrikimus ar nestabiliai veikia interneto paslaugos, jie turėtų kreiptis klientų aptarnavimo telefonu 1817, ir konsultantai pakonsultuos, kokiu būdu paslaugos gali vėl būti teikiamos be trikdžių“, – sakė A. Bubnelis.
„Balsas.lt“ sekmadienį pranešė, kad interneto vartotojai, besinaudojantys telekomunikacijų bendrovės „Teo“ internetinėmis paslaugomis, liko be interneto. Buvo manoma, kad gedimas gali užsitęsti ir vartotojai neturės prieigos prie interneto iki pat rytojaus ryto.
Sekmadienio vakare (22 h. 10 min.) „Balsas.lt“ pasiekė informacija, kad interneto ryšys kai kuriose Lietuvos vietose jau yra atsiradęs, tačiau didžiojoje šalies dalyje paslauga dar nėra tiekiama. „Teo“ konsultantai negalėjo atsakyti, kada šis gedimas bus pašalintas ir visi klientai galės nevaržomai naršyti internete.
Internetinio ryšio gedimas, remiantis konsultantų duomenimis, buvo užfiksuotas vidurdienį. Tačiau jie neneigė galimybės, kad ryšys galėjo būti dingęs dar anksčiau.
Interneto ryšį praradę vartotojai puolė skambinti konsultaciniu „Teo“ telefonu 1817, tačiau masiškai pasipylę skambučiai užkimšo telefono liniją ir kurį laiką buvo visiškai neįmanoma susisiekti su konsultantu.
Galiausiai paskambinus konsultacijų telefonu bei pasirinkus komandą „Interneto ryšio sutrikimai“, vartotojai buvo raminami automatiniu pranešimu: „Sutrikimus, kuriuos dabar patiriate, netrukus pašalinsime“.
Anot konsultantės, tai yra masinis sistemos gedimas, o duomenų, kodėl taip galėtų būti nutikę, dar nėra. Taip pat ji tikino negalinti prognozuoti, ar interneto sutrikimas bus pataisytas šiandien bei kiek laiko tai užtruks.
„Nedrįsčiau spėti, kiek laiko tai užtruks. Sistemą gali pataisyti per kelias valandas, bet tai gali užtrukti ir iki vakaro ar rytojaus ryto. Siūlau paskambinti rytoj, nes telefono linija yra užimta.“