• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Tele2” praneša pirmoji Lietuvoje pasitelkusi dirbtinį intelektą klientams aptarnauti.

Dirbtinio intelekto atstovė – virtuali privačių klientų aptarnavimo asistentė Rūta – „Tele2” interneto svetainės lankytojams atsakys į užduodamus klausimus apie bendrovės paslaugas, pateiks reikiamos informacijos ir palengvins jos paiešką, teigiama bendrovės pranešime.

REKLAMA
REKLAMA

Privatūs klientai virtualiąją asistentę Rūtą gali rasti „Tele2“ interneto svetainės „Informacija klientams“. Su ja svetainės lankytojai gali bendrauti raštu, užduodami klausimus lietuvių kalba. Skaitmeninė asistentė į klausimą atsako pateikdama savo komentarą ir nukreipdama lankytoją į reikiamą „Tele2“ tinklalapio skiltį.

REKLAMA

Šiandien Rūta pasirengusi atsakyti į klausimus apie „Tele2“ teikiamas paslaugas, klientų sąskaitas, jų mokėjimo bei kredito limitus. Ateityje dirbtinio intelekto sistema bus tobulinama, o virtualioji asistentė teiks dar platesnes konsultacijas klientams.

„Tele2“ teigimu naujasis sprendimas grįstas pažangia dirbtinio intelekto technologija, kuri naudoja ne tik specialiai parengtą informacijos bazę, bet ir leidžia virtualiajai asistentei savarankiškai „mokytis“ ir plėsti žinių bagažą. Be to, klausimų priėmimo modulis yra pritaikytas lietuvių kalbai, tad vartotojų užklausas asistentė supranta nepaisant galimų gramatinių klaidų ir naudojamų sinonimų.

Dirbtinio intelekto savitarnos sprendimą specialiai Lietuvos rinkai sukūrė Danijos programinės įrangos bendrovė „Dezide“, sakoma pranešime.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų