Kompanija „Symantec“ savo oficialiame tinklaraštyje pareiškė, kad „Facebook“ vartotojų asmeninė informacija per kelis paskutinius metus per klaidą galėjo patekti į trečiųjų šalių rankas, konkrečiai reklamos kompanijas, rašo naujienų portalas „Reuters“.
Apsauginės programinės įrangos kūrėja „Symantec“ teigė, kad trečiosios šalys galėjo turėti prieigą prie tokios asmeninės informacijos kaip nuotraukos, pokalbių įrašai, o taip pat turėjo galimybę rašyti žinutes.
„Mūsų skaičiavimais, iki 2011 metų balandžio mėnesio iki 100 tūkst. įvairių aplikacijų galėjo būti vykdomas informacijos nutekinimas“, – teigiama „Symantec“ tinklaraštyje.
Vis dėlto, teigiama, kad trečiosios šalys galėjo net nesuvokti savo galimybių pasinaudoti jiems patekusia informacija. Didžiausiam pasaulyje socialiniam tinklapiui „Facebook“ buvo pranešta apie tai ir kompanija patvirtino informacijos nutekėjimą.
„Vis dėlto, jų („Symantec“ ) ataskaitoje yra keletas netikslumų. Tiksliau sakant, mes atlikome savo tyrimą, kuris neparodė, kad vartotojų asmeninė informacija pateko į neteisėtas trečiųjų šalių rankas“, – sakė „Facebook“ kompanijos atstovė spaudai Malorie Lucich.
M. Lucich taip pat teigė, kad ataskaitoje nėra minimi sutartimi įtvirtinti reklamos kompanijų įsipareigojimai, draudžiantys jiems gauti ar dalintis vartotojų informacija pažeidžiant „Facebook“ kompanijos veiklos nuostatas.