Asmeninių kompiuterių rinkoje jau buvo atvejų, kai kompanijos buvo „pagautos už rankos“, kadangi specialiai optimizuodavo savo produktus, kad šie būtų kuo greitesni įvairiuose testuose. Vis tik „Samsung“ tapo pirmąja, kuri tokia galimybe piktnaudžiauja išmaniųjų telefonų rinkoje.
„Galaxy S4“ rasti kodai, kurie „paturbina“ komponentus iki maksimalių ribų, kad būtų pademonstruoti kuo aukštesnius rezultatus lyginant su konkurentais.
Tinklalapis „AnandTech“ tokių manipuliacijų faktus aptiko modelyje „Galaxy S4“ (GT-i9500), kuris turi procesorių „Exynos 5 Octa“. Atrastas kodas padidina grafinio procesoriaus „PowerVR SGX544MP3“ dažnį nuo 480 MHz iki neįprastų 532 MHz, ir tai daro populiariuose testuose (pavyzdžiui, „AnTuTu“ ir „GLBenchmark 2.5.1“). 10,8% dažnio padidėjimas leido pasiekti apie 14% didesnių spartos rodiklių. Pastebėta, kad net ir reikliausiuose žaidimuose bei aplikacijose tokių dirbtinai aukštų dažnių CPU ir GPU nepasiekdavo.
Paslėpti procesoriaus kodų profiliai leisdavo pademonstruoti aukštesnius rezultatus testuose „Linpack“, „Quadrant“ ir „GLBenchmark 2.5.1“. Jei tik sistema užfiksuoja, kad testas paleidžiamas, iš karto aktyvuojami visi galingiausi „Cortex-A15“ branduoliai („Exynos 5 Octa“ atveju) arba visi keturi branduoliai („Snapdragon 600“ atveju). Tai visiškai neatitinka realijų, kurios stebimos žaidimuose, kuriuose kai kurie procesoriaus branduoliai „ilsisi“ arba dirba nepilnu pajėgumu.
Tokiu būdu, „Galaxy S4“ spartos rezultatai gali būti apgaulingi lyginant su konkurentų išmaniaisiais telefonais populiariuose testuose. Realiuose žaidimuose gali atsitikti taip, kad su kitų kompanijų mobiliais įrenginiais žaidimas veiks sklandžiau, be vizualiai pastebimų stabdymų, nei su „Samsung“ flagmanu.