P. Korėjos perspektyvių mokslinių tyrimų ir technologijų instituto (KAIST) ir P. Korėjos geležinkelių tyrimų instituto (KRRI) specialistai sėkmingai baigė belaidės elektros perdavimo sistemos bandymus. Technologija skirta naudoti skirtingo tipo transporto sistemose, vien geležinkeliais ji neapsiribos.
Dabartinės belaidės elektros perdavimo sistemos minimalus galingumas sudaro 180 kW esant darbiniam 60 kHz dažniui, ir, kaip teigia projekto autoriai, viskas veikia stabiliai, be šuolių. Iš pradžių technologija „On-line Electric Vehicle“ (OLEV) buvo sukurta specialiai miesto transportui, o savo pasiekimus šioje srityje KAIST mokslininkai demonstravo dar 2011 metais. Pirmaisiais prototipais tapo autobusai ir tramvajai, kuriems 20 kHz dažniu buvo perduodama 100 kW energijos su 15 % nuostoliais. Siųstuvo kanalas buvo prijungiamas prie kelio dangos, o maždaug 20 cm virš kelio buvo įrengtas imtuvas.
Dabar technologija buvo adaptuota ir daug galingesniam transportui, o kartu įrodyta, kad ji tinka ir geležinkeliams. Šiuo metu kūrėjai padidino galingumą, sumažino imtuvo svorį. KAIST inžinieriai sumažinto daugumos OLEV komponentų, siųstuvų ir imtuvų savikainą, o dabar ruošiasi technologiją komercializuoti. Jau 2013 metų gegužės mėnesį planuojamas pirmojo naujos kartos tramvajaus debiutas, o šių metų rugsėjo mėnesį turėtų pasirodyti ir greitaeigiai traukiniai.