Naujasis 4G LTE ryšį palaikantis „Ascend P7“ perrašo išmaniųjų telefonų istoriją ir tęsia „Huawei Ascend P6“ modelio sėkmę. EISA įvertino „Huawei Ascend P7“ juodos arba baltos spalvos stiklo korpusą, patrauklią kainą bei išskyrė, kad 8 megapikselių priekinė kamera leidžia fiksuoti didelės raiškos panoramines „asmenukes“ (angl. selfies), o 13 megapikselių pagrindinė kamera turi jutiklį su blykste ir palaikančiomis programomis.
„Mes labai džiaugiamės gavę šį apdovanojimą ir laikome tai neginčytinu įrodymu, kad kurdami išmaniojo telefono dizainą, kameros pojūčius ir jungiamumą sugebėjome mesti iššūkį rinkoje vyraujantiems standartams, – sako Shao Yangas, „Huawei“ naudotojų verslo grupės rinkodaros viceprezidentas. – Mes dirbame siekdami paversti įmanoma tai, kad dar daugiau žmonių visame pasaulyje galėtų mėgautis technologijomis.“
Per mažiau nei du mėnesius nuo 2014 m. gegužę Paryžiuje įvykusio telefono pristatymo per 70 Europos, Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono bei Lotynų Amerikos šalių buvo parduota daugiau kaip 2 000 000 vienetų „Ascend P7“. Lietuvoje „Ascend P7“ prekiauja didieji operatoriai – „Omnitel“ ir „Tele2“.
2013 m. rugsėjį „Huawei Ascend P6“ buvo įvardintas „2013–2014 m. išmaniuoju Europos vartotojų telefonu“ ir apibūdintas kaip stebėtinai gerai sukomplektuotas telefonas, parduodamas už itin patrauklią kainą. „Ascend P6“ prekiaujama daugiau kaip 100 šalių ir nuo jo pasirodymo rinkoje pradžios jau parduota daugiau kaip 4 000 000 jo vienetų.
Remiantis „Canalys“, „IDC“ ir „Strategy Analytic“ statistika, „Huawei“, kuris pademonstravo geriausią metų rezultatą iš visų pirmaujančių išmaniųjų telefonų pardavėjų, užima trečią vietą pagal tarptautinius išmaniųjų telefonų pardavimus 2013 m. ir 2014 m. pirmąjį ketvirtį.