Korporacija „Apple“ pasiūlė grąžinti pinigus savo klientams, kurie pasijuto suklaidinti dėl naujojo „iPad“ 4G tinklo pajėgumų, informuoja BBC.
Australijos vartotojų teisių priežiūros tarnyba kompaniją „Apple“ apskundė teismui už melagingą reklamą, nes išmanusis kompiuteris nesuderinamas su Australijos 4G tinklu.
„Apple“ advokatai sakė, kad paskelbs paaiškinimą, tačiau kompanija nepripažįsta, kad suklaidino vartotojus.
Australijos konkurencijos ir vartotojų komisija (ACCC) antradienį sakė, kad „naujausia „Apple“ reklama „iPad“ su Wi-Fi + 4G“ yra klaidinanti, nes Australijos vartotojams teigiama, kad su SIM kortele produktas gali prisijungti prie 4G tinklo Australijoje, o iš tiesų taip nėra“.
Todėl ACCC pateikė skundą Melburno federaliniam teismui.
Išankstiniame bylos svarstyme „Apple“ advokatai teigė, kad kompanija niekada neteigė, jog prietaisas gali pilnavertiškai veikti esamame 4G tinkle, kurio operatorė yra „Telstra“.
Byla bus nagrinėjama gegužės 2 d.