Sportinės aprangos ir inventoriaus gamintoja Adidas nusprendė, jog XXI amžiuje būtina sekti tuo, ką diktuoja laikas, t.y. nereikia apsiriboti vien tradicine produkcija, būtina, kad ji taptų šiuolaikiškesne, o tam reikia įdiegti elektronikos komponentų. Aišku, geriausia tam vieta tapo Londono Olimpiada.
„Bandomuoju triušiu“ tapo sportiniai bateliai „adiPower Barricade“, kurie po transformacijos pavadinti „Social Media Shoe“. Pastaruosiuose buvo įdiegtas Arduino mikrokontroleris ir išorinis LCD ekranas, kuriame rodomi pranešimai iš mikrotinklaraščių tinklo (tam reikalui buvo pasinaudota programiniais Twitter API instrumentais).
Be LCD ekrano bateliuose Social Media Shoe yra integruoti ir LED juostelės, kurios valdomos distancinio pultelio pagalba. Šiuo metu naujasis produktas demonstruojamas specialioje Adidas salėje, skirtoje žiniasklaidos atstovams, be to, jie prijungti prie Twitter paskyros @adidasbarricade. Pati kompanija neketina šio projekto „nukišti į stalčius“: serijinė tokių sportinių batelių gamyba turėtų prasidėti 2016 m.