Bendrovės „Nielsen Online“ tyrimo duomenimis, 60 proc. sparčiausiai augančio populiaraus socialinio tinklo „Twitter“ vartotojų pasitraukia iš jo tepraėjus vos mėnesiui, skelbia „Neowin“.
Pasak analitikų, nepaisant milžiniško vartotojų skaičiaus didėjimo per kelis praėjusius mėnesius, „Twitter“ nuolat naudojančių žmonių skaičius yra gerokai mažesnis, nei kituose socialiniuose tinkluose.
„Twitter“ lankytojų išlaikymo rodiklis yra beveik 30 proc. mažesnis, nei „Facebook“ ir „MySpace“ svetainių, kuriose jis šiuo metu siekia maždaug 70 proc.
Nors „Twitter“ lankytojų srautas kovo mėnesį išaugo 100 proc., kai kurie analitikai mano, kad svetainė turės kovoti dėl išlikimo, jeigu jai nepavyks užsitikrinti didesnio vartotojų lojalumo.