Kai kurie interneto tinklalapių kūrėjai, siekdami pritraukti kuo daugiau lankytojų, griebiasi neįtikėčiausių būdų: skleidžia melagingas istorijas, šmeižia žinomus žmones, netgi „numarina“ dar gyvus reklamai pasirinktus asmenis.
Neseniai viename socialiniame tinkle pasklido žinia apie Henriko Daktaro savižudybę. Šiuo metu kalinčio vyro šeimą ir artimuosius žinia, kad „Henrikas Daktaras pasikorė kalėjime“, pribloškė, bet vėliau paaiškėjo, kad tai – tik reklaminis triukas, rašo Diena.lt.
Paspaudus nuorodą neva į reportažą apie sensacingą naujieną, atsiverdavo vieno interneto tinklalapio langas, tačiau išsamesnės informacijos apie išreklamuotą įvykį rasti taip ir nepavyko.
Tinklalapiai panašiais būdais yra reklamavęsi jau ir anksčiau. Prieš kelias savaites skelbta žinia apie miške rastą negyvą „Talentų šou“ nugalėtoją Miką pašiurpino jį patį. Vaikinas gyvas ir sveikas, bet į teismą dėl melagingos informacijos skleidimo kreiptis neketina. O šokėja ir choreografė Kristina Navickaitė - Tina neseniai laimėjo civilinę byla prieš ją apšmeižusią merginą – ši internete skelbė, neva K. Navickaitė verčiasi prostitucija.