Konstitucinis Teismas nagrinėjo Vilniaus apygardos administracinio teismo prašymą, kuriame ginčijamas dabartinis teisinis reguliavimas. Pagal galiojančius įstatymus vidaus reikalų sistemos ir Valstybės saugumo departamento sistemos pareigūnų teisinė padėtis yra vienoda, tačiau skirtingai apskaičiuojamas tarnybos laikas (stažas). Į Valstybės saugumo departamento pareigūnų tarnybos laiką įskaitomas mokymasis aukštosiose policijos (vidaus reikalų) mokyklose po 1995 m. sausio 1 d., o į vidaus reikalų sistemos pareigūnų tarnybos stažą įskaitomas tik mokymasis minėtose mokyklose iki 1995 m. sausio 1 d.
Konstitucinis Teismas išaiškino, kad dabartinis teisinis reguliavimas neprieštarauja Konstitucijoje įtvirtintam lygiateisiškumo principui. Įstatymų leidėjas turi plačią diskreciją nustatydamas tarnybos laiko, būtino vidaus reikalų sistemos pareigūnų valstybinei pensijai skirti, teisinį reguliavimą. Atsižvelgiant į reikšmingas aplinkybes, pavyzdžiui, konstituciškai pagrįstą tikslą valstybei ypač reikšmingu laikotarpiu užtikrinti tam tikras specifines funkcijas vykdančių statutinių valstybės institucijų veiklą ir skatinti atitinkamos kvalifikacijos asmenis stoti į tarnybą šiose institucijose, gali būti nustatomas ir skirtingos atskirų institucijų pareigūnų pensijų skyrimo sąlygos. Konstitucinis Teismas pripažino, kad šiuo atveju statutinės valstybės institucijos – Valstybės saugumo departamento pareigūnų skatinimas, įskaitant į tarnybos stažą ir mokymąsi aukštosiose policijos (vidaus reikalų) mokyklose po 1995 m. sausio 1 d., yra konstituciškai pagrįstas.
Byla išnagrinėta rašytinio proceso tvarka.