• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo sausio 1-osios leidus policijai konfiskuoti mašinas, kurias vairavo išgėrę ar vairuotojo pažymėjimų neturintys asmenys, vienintelė Panevėžyje tokių automobilių saugojimo aikštelė jau perpildyta, rašo „Lietuvos žinios“.

REKLAMA
REKLAMA

Pagal sugriežtintą Administracinių teisės pažeidimų kodeksą (ATPK) Panevėžio miesto ir rajono policija nuo metų pradžios jau konfiskavo 63 automobilius iš ATPK pažeidėjų.

REKLAMA

Aikštelės, kurioje pagal sutartį su policija laikomi iš pažeidėjų atimti automobiliai, savininkas Antanas Petrauskas susiėmęs už galvos, nes neabejoja, kad dėl jų saugojimo patirs nemažai nuostolių. Beveik visos konfiskuotos mašinos - senos, tad dauguma prasižengusių vairuotojų tikrai nenorės jų atsiimti, kai sužinos apie automobilių transportavimo ir saugojimo kainas. A.Petrauskui tai kelia daugiausia rūpesčių.

REKLAMA
REKLAMA

Savininkas turės teisę išsivežti konfiskuotą automobilį iš saugomos aikštelės tik tada, kai jis ar kitas pažeidimą padaręs vairuotojas sumokės policijai baudą ir atsilygins už transporto priemonės saugojimą šią paslaugą suteikusiai įmonei. Kaip žinoma, baudos už vairavimą išgėrus ar neturint vairuotojo pažymėjimo yra tūkstantinės. Dabar konfiskuoto automobilio atgabenimas į saugojimo aikštelę iš bet kurios Panevėžio vietos darbo dienomis ir valandomis kainuoja 150 litų, po darbo ir savaitgaliais - 180 litų. Jei mašina vežama iš užmiesčio, už kilometrą imamas 2,5 lito mokestis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Konfiskuotą automobilį užkelti ant specialios priekabos kainuoja nuo 50 iki 150 litų. Nemažą sumą tenka primokėti tuo atveju, jei automobilį tenka gabenti iš atokių, sunkiai prieinamų vietų. Transporto priemonės saugojimas aikštelėje per parą kainuoja 20 litų. Kadangi Panevėžio apylinkės teismas dėl didžiulio darbo krūvio vairuotojų pažeidimus nagrinėja tik vieną dieną per savaitę, tikėtina, jog automobiliai saugojimo aikštelėje stovės ilgai.

REKLAMA

Pasak A.Petrausko, sudėjus nurodytas sumas paaiškės, kad dažnas automobilis nevertas tiek, kiek reikia mokėti už jo transportavimą ir saugojimą. Tai rodo ir šių dienų praktika - iš aikštelės savininkai kol kas išsigabeno tik kelias konfiskuotas mašinas. Kas bus daroma su nereikalingais automobiliais, A.Petrauskas negalėjo atsakyti. "Gal pats gyvenimas padiktuos atsakymus, o gal bus nustatyta nebereikalingų automobilių utilizavimo tvarka", - vylėsi jis.

Daiva Baronienė

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų