Anonimai skambina ir nekalba
„Man šiandien anksti rytą paskambino iš nežinomo numerio (kai telefono numeris nerodomas). Tą kartą atsiliepti nespėjau. Vėliau paskambino dar kartą, tačiau kai atsiliepiau, su manimi niekas nekalbėjo – paprasčiausiai padėjo telefono ragelį“, – pasakojo portalo žurnalistams Monika S.
Kita balsas.lt skaitytoja Kristina V. pasakojo, kad keistų skambučių retkarčiais sulaukdavo ir anksčiau, tačiau pastarosiomis dienomis nežinia kas jai skambina kasdien.
„Suskamba telefonas, tačiau vos tik atsiliepiu, kitame laido gale pradeda pypsėti. Kažkas skambina iš nenurodyto numerio, tačiau nekalba. Kadangi šiomis dienomis laukiu vieno itin svarbaus skambučio, sunerimau – man prisiskambinti negali, o aš negaliu perskambinti, kadangi nežinau kam. Pagalvojau, kad tai gali būti koks nors gedimas, kurį greitai ištaisys, tačiau tai kartojasi jau kelias dienas iš eilės. Ir skambina po kelis kartus per dieną. Vakar suskaičiavau bent penkis tokius skambučius“, – ketvirtadienį paskambinęs į redakciją pasakojo vilnietis Jonas J.
Vyras pridūrė, kad apie tai prasitaręs vienam kitam pažįstamam sužinojo, jog jis ne vienas toks – keistų skambučių iš nenurodyto numerio, pastarosiomis dienomis sulaukė ir daugiau žmonių. Ir visi, pasak Jono J., tvirtina tą patį – atsiliepę išgirsta ne skambinusiojo balsą, o pypsėjimą.
„Įdomu, ar taip kvailai kažkas juokauja, ar tai šis tas rimtesnio? Pavyzdžiui, bandymas pažeisti įrangą ar panašiai?“, – dalijosi mintimis Jonas J.
Išsiaiškinti padės specialistai
Visi apie keistus skambučius portalui balsas.lt pranešę skaitytojai – to paties mobiliojo ryšio paslaugų teikėjo klientai. Todėl portalo žurnalistai nusprendė šios bendrovės atstovų pasiteirauti, ar jie pastarosiomis dienomis nepastebėjo ko nors keisto.
Pasak „Omnitel“ ryšių su visuomene vadovės Daivos Selickaitės, į bendrovę klientai kol kas nesikreipė, tačiau įmonės specialistai pasirengę padėti vartotojams išsiaiškinti, kas vyksta ir patarti, kaip tokiu atveju elgtis.
„Susirūpinusius klientus kviečiame iš karto kreiptis į mus per nemokamą pokalbių internetu konsultacijų sistemą „Omni Gyvai“. Galite atsiųsti mums informaciją elektroniniu paštu [email protected] arba paskambinti į mūsų Klientų aptarnavimo centrą, ir įmonės specialistai pagelbės išsiaiškinti situaciją ir patars“, – sakė ji.
Atakuojami tik vienos bendrovės klientai?
Nenorėjęs viešai skelbti savo pavardės mobiliojo ryšio specialistas portalo žurnalistams prasitarė neatmetantis, kad su keistais skambučiais kaip nors gali būti susiję piktavaliai, siekiantys pakenkti tiek įmonei, tiek vartotojams, bet gali būti ir taip, kad kas nors paprasčiausiai kvailai juokauja. Įdomu, ar tokių keistų skambučių sulaukė kitų operatorių klientai?