Didžiausia lėšų dalis, kaip ir praėjusiais metais, skiriama Jaunimo linijai (32 proc.) ir Vaikų linijai (25 proc.), tačiau pastarosios tarnybos vadovas Robertas Povilaitis sako, kad gautos lėšos neatitinka realių poreikių.
"Socialinės apsaugos ir darbo ministerija "Vaikų linijai" Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje administruoti skyrė 20 tūkstančių litų. Šitos lėšos neišsprendžia problemos, vieno miesto tarnybai metams išeina 7 tūkstančiai litų ir ta suma yra labai nedidelė dalis to, ko reikia, norint tokią pagalbą organizuoti", - teigia R.Povilaitis.
Jo teigimu, lieka neaišku, ar finansavimą skirs Savivaldybė, nes ji dar neatsakė, ar finansuos praėjusių metų pabaigoje pateiktus projektus.
"Pernai turėdami Savivaldybės ir Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos lėšas, atsiliepėme mažiau nei į 90 tūkstančių skambučių, kai srautas buvo apie 4 milijonai skambučių", - aiškina psichologas.
Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (SADM) psichologinei pagalbai telefonu šiemet skyrė 100 tūkst. litų daugiau nei pernai. Pasak SADM, sutartis dėl nemokamų telefoninių pokalbių gyventojams, skambinantiems į tarnybas su telekomunikacijų įmone "Teo Lt" buvo pasirašyta dar 2007 m. sausio 3 dieną.
Psichologinę pagalbą vaikams ir paaugliams teikianti "Vaikų linija" sausio viduryje paskelbė, kad dėl lėšų trūkumo riboja galimybę kreiptis pagalbos internetu.
Į psichologinės pagalbos tarnybą vaikai ir paaugliai gali kreiptis dėl įvairių jiems iškilusių sunkumų. Vaikų linija teikia psichologinę pagalbą telefonu, laiškais ir internetu. Pagalbą teikia ne profesionalai, bet specialiai parengti savanoriai, kurie negauna piniginio atlygio už savo darbą.
REKLAMA