Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Saugumo situacija Lietuvos keliuose gerėja, tačiau būtina ir toliau mažinti žūstančiųjų keliuose skaičių, teigia premjeras. Pasak jo, gerinti padėtį turėtų patikros priemonių tobulinimas, administracinių sprendimų spartinimas.

Saugumo situacija Lietuvos keliuose gerėja, tačiau būtina ir toliau mažinti žūstančiųjų keliuose skaičių, teigia premjeras. Pasak jo, gerinti padėtį turėtų patikros priemonių tobulinimas, administracinių sprendimų spartinimas.

REKLAMA
REKLAMA

„Bendros tendencijos neblogos (...) Tokių mažų žuvusiųjų skaičių niekada neturėjome. Pernai žuvo 192 žmonės – tai yra tikrai daug, bet jei palygintume prieš dešimtmetį, turėjome po 700-800, apie tūkstantį žūvančiųjų. Progresas akivaizdus, tačiau to nepakanka. (...) Turime siekti geriausių pavyzdžių“, – antradienį po Valstybinės eismo saugumo komisijos posėdžio žurnalistams sakė Saulius Skvernelis.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak jo, artimiausiu metu keliuose atsirasiantys vadinamieji sektoriniai greičio matuokliai privers galimus pažeidėjus laikytis saugaus greičio.

„Atsiras artimiausiu metu apie 50 ruožų, kuriuose bus matuojamas vidutinis važiavimo greitis, keičiant pačią filosofiją: nebus pristabdoma prie greičio matavimo prietaisų ir po to vėl greitai važiuojama“, – teigė premjeras.

S. Skvernelio teigimu, situaciją gerinti padės ir pažeidimų administravimo pokyčiai, galimas vadinamųjų alkoblokų – transporto priemonės užvedimą blokuojančių alkotesterių – naudojimas.

„Prisidės ir priemonės dėl pėsčiųjų kontrolės efektyvumo, dėl procesų efektyvinimo, kalbant apie automatizavimą tam tikrų pažeidimų apdorojimo, tai yra greičio, parkavimo pažeidimai. Manau, kad prisidės ir tos priemonės, kurias siūlo Susisiekimo ministerija dėl alkoholio blokavimo prietaisų galimo naudojimo ir skatinimo naudoti transporto priemonėse, tose, kur asmenys buvo sulaikyti būdami neblaivūs“, – teigė premjeras.

REKLAMA
REKLAMA

Valstybinės eismo saugumo komisijos posėdyje susisiekimo ministras Rokas Masiulis pristatė Lietuvos saugaus eismo strategiją iki 2030 metų – „Viziją 0“. Šios strategijos prioritetai – saugesnė eismo dalyvių elgsena, saugesni keliai ir gatvės, saugesnės transporto priemonės ir efektyvesnė pagalba po eismo įvykių, pranešė Susisiekimo ministerija.

Siekiant, kad šalies keliai ir gatvės būtų gerokai saugesni, iki 2020 metų pabaigos Lietuvos keliuose numatoma įdiegti daugiau nei 1000 saugaus eismo priemonių.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų