Artėjant rinkimams į savivaldybes dauguma partijų jau pasirašė sutartis su viešųjų ryšių konsultantais ir reklamos agentūromis.
Tiesa, šiemet ne visoms partijoms tam pakaks pinigų, rašo "Verslo žinios".
Darbo partija agentūros nepasirinko, ją konsultuoja Laurynas Filipavičius. Liberalų ir centro sąjunga pasirinko "Lukreciją BBDO" ir "Media Bridge", Lietuvos liberalų sąjūdis - "DDB Vilnius", pastarąją partiją konsultuoja Darius Šilas.
Lietuvos socialdemokratų partija bendradarbiauja su "Euro RSCG PR", Lietuvos valstiečių liaudininkų sąjunga - su "KPMS ir partneriais" bei "Matomų idėjų jėgaine" , o Naujoji sąjunga - su "Zadora".
Pilietinės demokratijos partija, Tėvynės sąjunga ir liberalai demokratai agentūrų teigia nepasirinkę.