Palangos valdžios užmojis įgyvendinti naujos autobusų stoties su prekybos centru statybas kai kuriems kurorto tarybos nariams sukėlė įtarimų. O verslininkai visai pašiurpo išgirdę, kad naujieji statytojai vežioja kurorto politikus po svetimus objektus pristatydami juos, kaip savo, rašo „Klaipėdos diena”.
„Valstybinės žemės sklypas Palangoje kažkam atiduotas su tokia sutartimi, kuri man, teisininkui, yra sunkiai suvokiama. Jei taip norima, tegul 2 hektarus žemės investuotojai išsinuomoja, bet konkurso būdu. O už tokį žemės sklypą čia daug ką miestui galima būtų pastatyti“, – „Klaipėdos dienai” nuomonę dėstė prieš tokią sutartį balsavęs Palangos tarybos narys advokatas Aleksandras Jokūbauskas.
Miesto taryba jau pritarė projektui, pagal kurį savivaldybės įmonės „Palangos komunalinio ūkis“ valdomame žemė sklype Kretingos gatvėje, netoli „Statoil” degalinės, bus statoma autobusų stotis su prekybos centru.
Įmonės „Palangos komunalinis ūkis“ direktorius Konstantinas Skierus vakar aiškino, kad miestui bus pastatyta 3 mln. litų vertės autobusų stotis, nors tarybos nariams buvo skelbiama, kad statyboms tereiks 1,5–2 mln. litų.
Statybų ėmėsi įmonė „Palanga Properties”, kurios steigėjai – Olandijos ir Kanados kapitalo bendrovės „Homburg Valda“ ir „Capital City Group“.
„Bet juk „Palanga Properties“ teturi 10 tūkst. litų įstatinį kapitalą“, – pastebėjo A.Jokūbauskas.
Kaip bendrovė pagrįs šio projekto finansavimo šaltinius, niekas iš kalbintų Palangos tarybos narių negalėjo atsakyti.
Analogiškus objektus – Klaipėdos, Kėdainių ir Skuodo autobusų stotis su prekybos centrais stačiusios įmonės „Projestos projektai“ generalinis direktorius Rytis Kanapėnas tikino, kad Skuodo autobusų stoties „Capital City Group“ įmonės nestatė, o tik vykdė nežymius darbus.
Tarybos nariai sutartyje įžvelgė ir daugiau absurdu dvelkiančių sąlygų, pažymi „Klaipėdos diena”.
„Sutartyje viskas sudėliota taip, kad įsipareigojimai numatyti tik Palangos komunalininkams. Aš aptikau klaikių sąlygų šiame dokumente, tai jau akis badė“, – šiurpo A.Jokūbauskas.