„Nacionalinio vėžio instituto Konsultacinės poliklinikos skyrius prasiplėtė naujai įrengtu bei modernia įranga aprūpintu Kontaktų centru. Džiaugiamės, kad patyrusių registratorių komandą vis papildo nauji darbuotojai. Kartu stengiamės palengvinti paciento patekimą į Nacionalinį vėžio institutą ir kelią jame. Naudodamiesi žaliaisiais koridoriais pirminiai pacientai greitai patenka pas mus, o įstaigoje dirbantys gydytojai specialistai skiria papildomą ištyrimą, patikslina diagnozę, daugiadalykėje komandoje pacientui suplanuoja individualų gydymą“, – teigia NVI Konsultacinės poliklinikos skyriaus vedėjas dr. Arūnas Kulboka.
Kokios naujovės laukia?
Anot NVI Konsultacinės poliklinikos vedėjo pavaduotojos Kontaktų centrui Ingos Jankūnienės, gyventojų patogumui atnaujintos ne tik laukiamojo erdvė. Tobulinamas skambučių grupės darbas, kad gyventojams būtų patogiau kuo operatyviau užsiregistruoti pas specialistą.
„Labai džiaugiamės atsinaujinusiomis mūsų patalpomis – pakeitėme sienų spalvą, dizainą, stengiamės, kad pacientams čia būtų jauku. Atsinaujinome ne tik iš išorės – be atnaujintų patalpų ar telekomunikacijų įrangos, geriname ir savo teikiamas paslaugas. Mūsų skambučių grupė dirba iki 18 val. Su atnaujinta įranga turime galimybę matyti gyventojų skambučius ir stebėti jų srautus. Pagal galimybes per 24 val. mes perskambiname visiems, kurie skambina į Nacionalinį vėžio institutą: dėl didelio skambučių srauto ne visada pavyksta perskambinti 100 procentų, bet 98 procentų ribą jau peržengėme ir stengiamės perskambinti visiems“, – apie naujoves pasakoja I. Jankūnienė.
Tam, kad būtų patogiau, gyventojams rekomenduojama registruotis elektroniniu paštu ar naudojantis Google forma.
„Mūsų skambučių centro darbuotojos skambinantiems gyventojams dėl būsimų vizitų pagal poreikį rekomenduoja registruotis į laukiančiųjų eilę. Tokiu atveju nebereikia skambinti ir savarankiškai ieškoti laisvų vizitų laikų – mes patys paskambiname pacientams – kai atsiranda laisvų vizitų, registruojame laukiantįjį eilėje būsimam vizitui ir jam pranešame telefonu. Pavyzdžiui, šiuo metu eilėje turime pacientų, kuriems pas specialistą patekti reikės 2024 m. gegužę – jie jau įrašyti į eilę, o tai reiškia gyventojui garantiją, kad jis pas specialistą pateks reikalingu laiku. Šiems pacientams nebereikės mums skambinti – su jais susisieksime patys. Norime pasidžiaugti, kad registracija į eilę padeda valdyti pacientų srautus.
Taip pat norėčiau atkreipti dėmesį, kad registracijai į vizitus naudojame ir kitas technologijas – mums galima ne tik paskambinti, bet ir parašyti elektroniniu paštu, ar interneto svetainėje užpildyti Google užklausą - šiemet šia paslauga pasinaudojo daugiau nei 1200 pacientų. Bendraujame elektroniniu paštu tiek, kiek mums leidžia duomenų apsauga, registruojame gyventojus pas specialistus, informuojame pacientus aktualiais klausimais, todėl drąsiai skambinkite ar rašykite“, – apie tai, kaip sutaupyti laiko registruojantis pas specialistą, pasakoja I. Jankūnienė.
Tam, kad pacientas kuo greičiau išsitirtų ar patvirtintų preliminarią diagnozę ir pradėtų gydymą, NVI teikia atvejo vadybininko paslaugą. „Norėčiau priminti, kad turime ir atvejo vadybininkus. Tai yra visiškai nauja veikla ir Lietuvoje, ir Nacionaliniame vėžio institute - turime 8 atvejo vadybininkus kai kurioms vėžio lokalizacijoms. Ši veikla labai pasiteisina – pagrindinė atvejo vadybininko funkcija yra sutrumpinti paciento kelionę mūsų įstaigoje – kiek įmanoma greičiau išsitirti ir gauti gydymą. Taip pat atvejo vadybininkas teikia aktualią informaciją apie psichosocialines paslaugas. Rekomenduoju dėl atvejo vadybininko teirautis savo gydančio gydytojo“, – reziumuoja I. Jankūnienė.