Gėrimų didmenininkai ir importuotojai skaičiuoja išaugusius pelnus ir ruošiasi plėtrai į Baltijos šalis.
"Mineralinių vandenų" ir "Bennet Distributors" atstovai "Verslo žinioms" tvirtino, kad augimą lemia ne tiek pardavimai, kiek pelnai.
"Šie metai mums buvo ypatingi ne apyvartos, kuri padidėjo 5-10 proc., o pelno, kuris augo kelis kartus, atžvilgiu", sakė "MG Baltic" koncernui priklausančių "Mineralinių vandenų" rinkodaros direktorius Timūras Kuprijanovas.
Jis tikslesnių pernai metų finansinių rezultatų nekomentuoja, kol jie tikslinami.
Tarptautinio alkoholio gamybos ir platinimo koncerno "S.P.I. Group" bendrovė "Bennet Distributors" skaičiuoja, kad 2006 metais jos apyvarta augo maždaug 60 proc. ir sieks 236 mln. litų. Pelno rezultatai taip pat dar tikslinami.
Pasak "Bennet Distributors" generalinio direktoriaus Jauniaus Žiogo, bendrovės augimą lėmė sėkminga prekyba ne tik gėrimais, bet ir tabako gaminiais. Jų pardavimai augo 36 procentais.
"Estijoje ir Latvijoje jau esame mintimis. Derinamos paskutinės detalės dėl realios plėtros. Kol tai nepadaryta, plačiau bendrovės žingsnių nekomentuojame", - sakė "Mineralinių vandenų" rinkodaros direktorius.
J.Žiogas taip pat užsimena, kad šių metų "Bennet Distributors" plėtros kryptis - Baltijos šalys.
"Jau suplanuota plėtra į Latviją. Vėliau eisime į Estiją. Plėtrą į kaimynines šalis skatina globalizacijos procesai. Be to, gamintojai Baltijos šalis suvokia ir vertina kaip vieną regioną", - sako jis.
T.Kuprijanovas, kalbėdamas apie šiuos metus, prognozuoja, kad bendrovės pardavimai augs 20 proc., o pelnas -nuo 20 proc. iki 40 procentų.
J.Žiogas teigė, kad 2007 metais pardavimų augimas lėtės, tačiau vyks aiškesnis produktų pasiskirstymas vidaus rinkoje.