REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmadienį, tik startavus masinei vakcinacijai, skambučių srautas išaugo daugiau nei 60 proc. – per dieną sulaukė daugiau nei 40 tūkst. skambučių. Koronaviruso karštąją liniją 1808 neseniai visiškai perėmė ir aptarnauja „Bitė Lietuva“. Specialistams suteikiama galimybė naudotis išmaniąja kontaktų centro sistema, skirta bendrauti su klientais telefonu, el. paštu ar tiesioginiu pokalbiu susirašinėjant.

Pirmadienį, tik startavus masinei vakcinacijai, skambučių srautas išaugo daugiau nei 60 proc. – per dieną sulaukė daugiau nei 40 tūkst. skambučių. Koronaviruso karštąją liniją 1808 neseniai visiškai perėmė ir aptarnauja „Bitė Lietuva“. Specialistams suteikiama galimybė naudotis išmaniąja kontaktų centro sistema, skirta bendrauti su klientais telefonu, el. paštu ar tiesioginiu pokalbiu susirašinėjant.

REKLAMA

„Naudojamas ryšio ir IT paslaugos verslui (angl. ICT) sprendimas suteikia galimybę priimti itin didelį skambučių srautą. Vos per pirmąsias 3 val., startavus masinei vakcinacijai,  aptarnavome daugiau nei 15 tūkst. skambučių. Momentais skambučių skaičius siekė 400 per sekundę. Dalis gyventojų atsakymus į rūpimus klausimus gauna net nesujungti su specialistais, jiems atsako „robotas“, – sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Pranas Kuisys.

P. Kuisys priduria, kad „teikiant tokios svarbos paslaugą, būtina aukščiausia kokybė, todėl kartu su partneriu nuolat tobuliname technologinį sprendimą, kad kiekvienas Lietuvos gyventojas kuo skubiau gautų pagalbą ar trūkstamą informaciją“.

REKLAMA
REKLAMA

Išmaniojo kontaktų centro sprendimas taip pat suteikia galimybę specialistams dirbti nuotoliniu būdu, matyti visą komunikacijos su skambinančiu žmogumi istoriją. Optimalus dirbančių operatorių skaičius garantuoja minimalų atsiliepimo laukimo laiką skambinančiajam.

REKLAMA

Jau pirmąją masinės vakcinacijos dieną skambučių srautas išaugo daugiau nei 60 proc. – iki paskelbiant masinę vakcinaciją, 1808 linija per parą sulaukė nuo 16 iki 24 tūkst. skambučių, rodo „Bitės“ duomenys. Daugiausia žmonių skambina ryte ir ypač aktyviai domisi vakcinacijos galimybėmis bei Galimybių pasu.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų