Lietuvis priblokštas – pašto darbuotoja neleido nufotografuoti siuntos

Jei pašte bandytumėte nufotografuoti savo siunčiamą siuntą, kaip įrodymą, kad ją tikrai išsiuntėte, paštas labai teisėtai uždraustų jums tai padaryti. Būtent su tokia gana kurioziška situacija neseniai susidūrė vienas lietuvis.

8

Populiariame interneto forume „Reddit“ vienas lietuvis iškėlė aktualų klausimą – kodėl Lietuvos paštas draudžia savo klientams fotografuoti užantspauduotas siuntas.

(8 nuotr.)
FOTOGALERIJA. „Lietuvos pašte“ išpainiota sukčiavimo schema

Neleido fotografuoti siuntos

„Šiandien Lietuvos pašto poskyryje darbuotoja neleido man nusifotografuoti išsiunčiamos siuntos. Siunčiau atgal „eBay“ prekę, kurios pardavėjas sutiko priimti prekę atgal ir grąžinti man pinigus, jei jam atsiųsiu grąžinamos prekės siuntos nuotrauką ir sekimo numerį“, – forume rašė lietuvis.

Jo teigimu, paštininkė neleido jam fotografuoti siuntos, nes ant jos jau buvo uždėti pašto spaudai.

„Atseit, reikėjo nusifotografuoti prieš darbuotojai uždedant tuos spaudus. Bet kaip tada pardavėjas, kuriam grąžinu prekę, žinos, kad aš faktiškai išsiunčiau siuntą? Kliausis tik siuntos sekimo numeriu? Ar čia ta pašto darbuotoja pati iš neturėjimo ką veikti taip sugalvojo, ar yra kažkoks realus teisinis reglamentavimas tokio draudimo?“ – teiravosi lietuvis.

Čia pat lietuvis pasidalino ir pažįstamos pašto darbuotojos paaiškinimu, kad tokią tvarką išsigalvojo ne pašto skyriaus darbuotoja, o siuntų fotografavimą apriboja Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymas.

Vis tik tautietis stebisi, ką tokiu atveju saugo įstatymas – jo paties siuntą ar pašto spaudus.

Duomenis saugo nuo paties kliento

Lietuvos pašo Korporatyvinių reikalų departamento vadovė Vaida Budrienė pripažįsta, kad aprašyta situacija įvyko dėl Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) taikymo.

„Kai Lietuvos paštas uždeda štampą, siunta pereina Lietuvos pašto atsakomybei, o Lietuvos paštas yra atsakingas už BDAR reikalavimų įgyvendinimą. Kitaip sakant, šiuo atveju atsitiko taip, kad mes pagal reguliaciją privalome saugoti net kliento privačius duomenis nuo paties kliento“, – atsakyme tv3.lt rašė V. Budrienė.

REKLAMA

Ji pažymi, kad daugiausiai problemų sukelia tai, jog BDAR yra visiškai naujas, todėl jis kol kas plačiai taikomas.

„Nėra sukurta daug teisinių precedentų, kurie leistų vienaip ar kitaip jo taikymą koreguoti. Šioje situacijoje esame su klientu. Todėl bandysime tartis su teisininkais, kaip galima būtų išvengti tokių situacijų, nepažeidžiant BDAR reglamento normų“, – teigė Lietuvos pašto atstovė.

Portalas tv3.lt primena, kad naujosios Europos Sąjungos duomenų apsaugos taisyklės – BDAR – įsigaliojo nuo 2018 metų gegužės 25 dienos.

 


Rašyti komentarą...
D
DinAs
2019-06-16 18:40:46
Pranešti apie netinkamą komentarą
Kaip dirba Lietuvos paštas tiesiog baisu.visada ilgiausios eilės,o paštininkės pasipūtusios,lyg dirbtų dar 20 amžiuje.
Atsakyti
-1

J
Jonas
2019-06-16 20:33:33
Pranešti apie netinkamą komentarą
Dar viena BEPROTYBĖ.
Atsakyti
0

j
juokinga
2019-06-16 23:00:37
Pranešti apie netinkamą komentarą
Deja tai jau ne naujiena. Pasiteisinimas irgi idiotiskas, apskritai paste is dideles baimes draudzia fotografuoti-neduok die kazkieno adresa nufotkinsi. Beje, lpexpress kai isduoda lipduka tai irgi pereina jo atsakomyben , tai kaodel prie deziu etato neikuria, kad vaikytuu su telefonais visus
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (8)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų