Eismo ribojimai taikomi kelio ruože, kuris eina per Grigaičių gyvenvietę Vilniaus rajone. Tai – kelias, vedantis į Polocką (Baltarusija). Dėl specifinių reljefo sąlygų nesant galimybės įrengti vietinio apvažiavimo, automobilių eismas Polocko kryptimi bus organizuotas apylanka.
Krovininiams automobiliams, vykstantiems į Naująją Vilnią, Polocką, nuo žiedinės sankryžos, kur susikerta krašto keliai Nr. 106 Naujoji Vilnia–Rudamina–Paneriai ir Nr. 101 Vilnius–Šumskas, rekomenduojama apylanka Šumsko kryptimi, per Skaisterių kaimą.
Lengviesiems automobiliams, vykstantiems iš Vilniaus Polocko kryptimi, rekomenduojamas apvažiavimas Vilniaus miesto teritorija, Juodojo kelio gatve, sukant link Pavilnio, tęsiant kelionę Džiaugsmo gatve.
Rekomenduojamas maršrutas vykstantiems iš Polockos Vilnius kryptimi – Džiaugsmo ir Juodojo kelio gatvėmis.
Analogiškai savo namus ir darbovietes turėtų pasiekti ir Grigaičių gyventojai. Rekonstruojamas geležinkelis dalija gyvenvietę į dvi dalis. Kadangi pervažoje eismas bus uždarytas visiškai, reikalingus taškus Grigaičiuose gyventojai galės pasiekti rekomenduojamais maršrutais apylanka. Kelias dėl eismo ribojimų pailgės 5 kilometrais, todėl skubantiems siūloma įvertinti galimas papildomas laiko sąnaudas atstumui įveikti. Apvažiavimų schemų informaciniai skydai įrengti apylankų pradžioje.
Dėl eismo ribojimų keisis ir viešojo transporto darbas. 14-ojo, Grigaičiai-Parko-Arimų g., maršruto autobusų trasa sutrumpės: pravažiavę Karklėnų stotelę, autobusai apsisuks Pergalės ir Svyrių gatvių sankryžoje, atgal važiuos senąja trasa.
Minėti automobilių eismo ribojimai taikomi dėl geležinkelio pervažos, esančios Grigaičių gyvenvietėje, rekonstrukcijos darbų. Pervažos rekonstrukcija vykdoma dviem etapais. Pirmajame etape, kurio metu eismas ribojamas nuo rugpjūčio 4-osios iki rugpjūčio 29-osios, vykdomi geležinkelio sankasos rekonstrukcijos darbai ir kelio Nr. 106 atkarpos rekonstrukcija.
Antajame etape, kuris planuojamas rugsėjo mėnesį, bus vykdomi baigiamieji darbai, kelyje paklojant viršutinį asfaltbetonio sluoksnį ir įrangiant geležinkelio gardelę pervažos ribose. Antrojo etapo darbai užtruks dvi savaites, jų metu eismas pervažos zonoje taip pat bus nutrauktas.
Įgyvendinamas geležinkelių infrastruktūros projektas „IXB koridoriaus Vilniaus aplinkkelio Kyviškės-Valčiūnai antrojo kelio statyba“ įvardijamas kaip didžiausias šios srities projektas nuo Lietuvos Respublikos Nepriklausomybės atkūrimo.
Projekto darbus vykdo įmonių konsorciumas: atsakingasis partneris AB „Kauno tiltai“, partneriai: AB „Panevėžio keliai“, „Trakcja-Tiltra“, „Belam-Riga“ ir „Mitnija“. Vadovaujantis sutartimi su AB “Lietuvos geležinkeliai” vykdomo projekto kaina – 213,9 mln. litų (be PVM).
Projekto metu rekonstruojamas II-ojo Pasaulinio karo metais avariniam krovinių pervežimui pastatytas geležinkelio kelias, aplenkiantis Vilniaus miestą. Tiesiamas naujas 24,5 km ilgio geležinkelio kelias, jo vėžės plotis – 1520 mm. Tuo pat metu rekonstruojamas ir jau esamas 24,6 km vienkelis geležinkelio ruožas.
AB „Panevėžio keliai“ šiame projekte jau rekonstravo Kyviškių geležinkelio stotį, pastatytas pėsčiųjų viadukas, nustiesta daugiau nei pusė dvikelio geležinkelio tarpstotyje Kyviškės–Valčiūnai, kur Panevėžio bendrovė vykdo darbus 7,27 kilometro ruože. Likusią geležinkelio dalį atnaujina kiti projekto dalyviai.
Aplinkkelio antrojo kelio statybų metu traukinių eismas ruože Kyviškės–Valčiūnai uždarytas, traukiniai laikinai važiuoja per Kirtimų ir Vaidotų geležinkelio stotis. Naujas geležinkelio aplinkkelis bus baigtas tiesti iki 2014 m. spalio 18 d.
Įgyvendinus projektą, nauju dvikeliu geležinkelio aplinkkeliu traukiniai galės važiuoti didesniu nei iki šiol – iki 80 kilometrų per valandą – greičiu.