REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ateinantį sekmadienį vyksiantys Prezidento rinkimai paskatino aktyvesnes diskusijas apie kandidatus internete. Žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovė „Mediaskopas“ pasidomėjo, ar aktyvi veikla socialinėje medijoje turės įtakos Prezidento rinkimų rezultatams.

Ateinantį sekmadienį vyksiantys Prezidento rinkimai paskatino aktyvesnes diskusijas apie kandidatus internete. Žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bendrovė „Mediaskopas“ pasidomėjo, ar aktyvi veikla socialinėje medijoje turės įtakos Prezidento rinkimų rezultatams.

REKLAMA

Likus savaitei iki Prezidento rinkimų, socialinėje medijoje tarp kandidatų daugiausia dėmesio sulaukė Naglis Puteikis. 18-ąją metų savaitę (2014 m. balandžio 28 d. – gegužės 4 d.) interneto portalų komentaruose, tinklaraščiuose, forumuose bei socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Twitter“ išreikštos 909 nuomonės šio kandidato atžvilgiu.

Šiek tiek mažiau dėmesio internautai skyrė dabartinei šalies vadovei Daliai Grybauskaitei (703 paminėjimai), o Darbo partijos atstovas Artūras Paulauskas liko trečioje pozicijoje (527 paminėjimai):

REKLAMA
REKLAMA

UAB „Mediaskopas“ duomenys rodo, jog visi kandidatai, išskyrus Naglį Puteikį bei Valdemar Tomaševski, dažniausiai minėti socialiniame tinkle „Facebook“, tuo tarpu Tėvynės Sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų partijos gretas palikusį N. Puteikį bei Lietuvos lenkų rinkimų akcijos lyderį V. Tomaševski aktyviausiai aptarinėjo interneto portalo Delfi.lt komentatoriai. Tačiau stebint bendrą vaizdą, aiškiai matyti, jog 2014 m. kandidatai į Prezidentus labai aktyviai naudojo „Facebook“ socialinį tinklą – 18-ąją savaitę jame užfiksuota 41,9% visų kandidatų paminėjimų:

REKLAMA

Savaitės bėgyje nuomonių skaičiaus šuolis užfiksuotas penktadienį, gegužės 2 d. LRT kalbintiems teisės, politikos ir viešųjų ryšių ekspertams pareiškus, jog treti Prezidento rinkimų debatai buvo kitokie negu ankstesni, internautai jautė pareigą išreikšti ir savąją nuomonę.

Kitos savaitės pradžioje UAB „Mediaskopas“ apibendrins ir einamosios savaitės internetines diskusijas; tuomet, jau žinant rinkimų rezultatus, paaiškės, ar aktyvūs rinkėjai prie kompiuterių buvo tokie pat aktyvūs ir prie balsadėžių.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų