REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Turbūt dažnas retai kada susimąsto, kad mes jau dvejus metus gyvename karantine. Nors ir su šiokiomis tokiomis pertraukomis ir trumpomis atokvėpio akimirkomis, kurios nublanksta prieš ilgus, tamsius, liūdnus ir dažnai vienišus karantino mėnesius. Kartais atrodo, kad žmonės tiek atprato nuo gyvo bendravimo, kad net paprasčiausios užduotys pasidaro sunkiai įveikiamos.

Turbūt dažnas retai kada susimąsto, kad mes jau dvejus metus gyvename karantine. Nors ir su šiokiomis tokiomis pertraukomis ir trumpomis atokvėpio akimirkomis, kurios nublanksta prieš ilgus, tamsius, liūdnus ir dažnai vienišus karantino mėnesius. Kartais atrodo, kad žmonės tiek atprato nuo gyvo bendravimo, kad net paprasčiausios užduotys pasidaro sunkiai įveikiamos.

REKLAMA

Išvadino bjauriais

Labai nemaloni situacija visai neseniai susiklostė vienoje iš Kėdainių „ELB baldai“ parduotuvių. Prasidėjusi kaip smulkmena, ji paliko labai daug nuoskaudų bent kelių žmonių širdyse.

Į redakciją kreipėsi kraštietė Rasa (tikrasis vardas ir pavardė redakcijai žinomi – red. past.)

Ji sakėsi anksčiau ne kartą pirkusi baldus iš minėtos parduotuvės, ir visuomet buvusi patenkinta, iki lemtingos dienos, kai tarp jos ir naujos parduotuvės vadybininkės kilo konfliktas.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak Rasos, įtampa prasidėjo jau jai įėjus į parduotuvę ir pamačius, kad iš trijų joje esančių asmenų tik vienas yra su kauke. Paklausus, kodėl kiti du be kaukių – moteris esą gavo tokį atsakymą, kurio klientų aptarnavimo sferoje tikėtis net negalėtum.

REKLAMA

„Atvykus į parduotuvę pirkėjų dar nebuvo, buvo tik pardavėja, vadybininkė ir, matyt, kažkokia draugė, o kaukę dėvėjo tik pardavėja.

Paklausus, kodėl ji be kaukės, gavau repliką: „Kokie dabar bjaurūs pirkėjai“.

Pasakius kokios prekės norėsiu, buvau informuota, kad aš pati ją turėsiu išsinešti iš sandėlio, kuris yra antrame aukšte.

Aš pasakiau, kad kiek anksčiau pirkdavau prekes, visos būdavo išnešamos darbuotojų ant rampos, kad pirkėjai galėtų patogiai susikrauti į automobilį.

„Mergina, prisistačiusi vadybininke, arogantiškai man pasiūlė arba prekės nepirkti, arba pirkti su pristatymu į namus“, – guodėsi Rasa pridurdama, kad labiausiai ją nuliūdino itin arogantiškas tonas ir labai nemandagi parduotuvės darbuotojų pozicija.

REKLAMA
REKLAMA

Nerūpi, kad nėščia?

Tačiau parduotuvės vadovė Gitana Bukauskienė piešia kitokį šio konflikto paveikslą. Pasak jos, nunešti prekių nebuvo kam, nes vyrukai, galintys padėti su prekių gabenimu, parduotuvėje būna tik tam tikromis valandomis, o moterys sunkių nešulių nešti negalėjusios.

Maža to, direktorės teigimu, pati pirkėja šaukė ant nėščios pardavėjos, kuri paskui neatlaikiusi įtampos pravirko ir galiausiai visgi nunešė kėdes iš antro aukšto į pirmąjį ir padėjo ant rampos: „Aš atėjau jau besibaigiant konfliktui. Pradžios tikrai negaliu komentuoti, nes nemačiau, tačiau kai aš atėjau, išgirdau pirkėją šaukiant: „Man vienodai, kad tu laukies, turi nunešti!“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Mes neteikiame baldų nešimo paslaugų už dyką, o baldus pristatyti galima už tam tikrą mokestį, ir tai yra normalu. Mokestis – 10 eurų, už jį prekės atvežamos ir užnešamos. Tai nežinau, ar čia didelė kaina. Prekes iki rampos gali padėti nusinešti vyrukai, bet jie pas mus būna tik apie 9 ryte ir prieš 18 val. vakare.

O pirkėjos žodžiai tiesiog nežmogiški, mano darbuotoja ėmė verkti juos išgirdusi, ir kad tik pirkėja liktų patenkinta, nešė tas kėdes.

Pirkėja, žinodama, kad ji laukiasi, jai nepadėjo, maža to, išnešus kėdes ant rampos, mano darbuotojos pamatė, kad automobilyje pirkėjos laukė vyras…“ – sakė parduotuvės direktorė.

REKLAMA

Ji tikino, kad parduotuvės darbuotojos buvo su kaukėmis, tiesa, ji sakė negalinti pasakyti, kaip buvo iki jai pačiai pasirodant parduotuvėje. Tiesa ji pabrėžė, kad visos darbuotojos yra pasiskiepijusios nuo koronaviruso.

Nebemoka susikalbėti

Reikia pastebėti, kad internete galima rasti ne vieną šią baldų parduotuvę lydintį blogą atsiliepimą, kuriuose minimas prastas aptarnavimo lygis. Vis dėlto parduotuvės direktorė sako, kad blogus atsiliepimus neretai rašo konkurentai, o kai kuriuos komentarus ji vadina nepagrįstais.

Ji tikino, kad jos darbuotojos tikrai negalėjo pirkėjai replikuoti apie bjaurų elgesį, o kai kurie pirkėjai esą neretai nori mokamų paslaugų už dyką.

REKLAMA

„Reikia ir pirkėjams elgtis adekvačiai. Žinokite, pas mus neišdirba darbuotojai ilgai, nes neįmanoma tiesiog, pirkėjų reikalavimai būna nepamatuoti. Ir dabar toji vadybininkės „draugė“, buvusi parduotuvėje, buvo darbintis norėjusi mergina. Pamačiusi situaciją ji nebenorėjo kandidatuoti į pareigybes ir darbo atsisakė…

Nuolatinės pretenzijos, pyktis, žmonės, rodos, išlieja ant darbuotojų visą negatyvą. Per tą karantiną atrodo, kad nervai daug kam pakriko, na, dar tiek nervingų ir piktų žmonių nėra buvę, kaip dabar. Kai kurie elgiasi apskritai nežmoniškai“, – guodėsi G. Bukauskienė.

Straipsnio autorė – Eglė Kuktienė.

Gaila neštukes pardavėjos, trys atsiprašant bobos moterimis nepavadinsi negalėjo kėdžių nunešti. O ponią pirkeją ,tai net žmogum nepavadinsi.Ir deja tokiu daug,pilni arogancijos.Sena lenku patarlė sako,iš chamo i ponus.
Ne direktores atsisakyti o šitokia arogantiška pirkėją pasiųsti ant trijų raidžių dar ji aiškinasi kad pardavėją arogantiška vien iš jos rašymo kyla arogancija hamiskumas vyras mašinoje o nėščia moteris tempia kėdės gal tai poniai vyras reikalingas dėl kvapo
Pirmiausia reiktų pokalbį pradėti nuo laba diena, o ne kur kaukė, koks tavo reikalas kur ta kaukė pizda tu
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų