Vairuotojo kabina ir keleivių salonas puikiai apšildomas šaltuoju metų laiku ir gerai vėdinamas karštuoju metų laiku – tam įrengti oro kondicionieriai. Autobusai pirmą kartą registruoti 2002 metais. Autobusas su dviem priekabomis turi 4 ašis ir 4 durys.
Bendrovė „Kauno autobusai“ keturis tokius autobusus įsigijo už savo lėšas. Pasak bendrovės generalinio direktoriaus Kęstučio Derliūno, vienas naudotas, bet labai geros būklės autobusas bendrovei kainavo 14 kartų pigiau nei būtų kainavęs naujas.
Šie autobusai pretenduoja tapti ilgiausiais autobusais visoje Lietuvoje. Bendrovė jau nusiuntė paraišką Lietuvos rekordus fiksuojančiai agentūrai „Factum“.
„Įsigydami tokius autobusus, pirmiausia galvojome apie jų ekonominę naudą, kad jie mažintų finansinę naštą savivaldybei, – sako bendrovės vadovas. – Kitas svarbus aspektas, kuris mums labai rūpi – kokybiška paslauga keleiviui ir komfortiška kelionė.“
Anot K. Derliūno, tikimasi, kad į tokį autobusą sutilps visi viešojo transporto laukiantys keleiviai, jie galės važiuoti nesusigrūdę, patogiai, komfortiškai.
„Vienas keleivis pasidžiaugė, kad pagaliau galės autobusu važiuoti kaip karalius – tikimės, kad ne tik šio keleivio poreikiai bus patenkinti, bet ir maršrutinių taksi keleiviai bei automobilių vairuotojai pajus tokios kelionės malonumą ir dažniau važiuos su mumis,“ – sakė K. Derliūnas.
Šiais autobusais planuojama vežti keleivius populiariausiu ir labiausiai apkrautu 37-uoju autobuso maršrutu „J. Grušo meno vidurinė mokykla – Partizanų g. (Kauno termofikacijos elektrinė)“ rytinio ir vakarinio piko metu. Atliekamos keleivių srautų analizės rodo, kad šiuo maršrutu važiuoja daugiausia akademinio jaunimo. Maršruto ilgis viršija 33 km. Autobusas važiuoja ratu Baltų pr., Žemaičių pl., Kuršių g., Jotvingių g., Baltų pr., Neries krantine, Varnių g., Linkuvos g., Panerių g., Jurbarko g., P. Vileišio tiltu, Šauklių g., Šv. Gertrūdos g., K. Donelaičio g., Parodos g., K. Petrausko g., Vydūno al., A. Baranausko g., Birželio 23-iosios g., V. Krėvės pr., Partizanų g. ir atgal.
“Planuojame, kad prireikus šie autobusai galės vežti žmones ir po masinių renginių “Žalgirio” arenoje, – sakė bendrovės Finansų tarnybos vadovė Edita Gudišauskienė. – Nuolat analizuojame keleivių srautus, parinkome patį optimaliausią maršrutą, kuriuo autobusai tikrai nevažiuos tušti. Sulaukėme komentarų, kad gal geriau vietoj tokių ilgų autobusų būtų geriau keli trumpi, bet dažniau važiuojantys, tačiau mažesni autobusai mums kainuotų triskart brangiau, nes reikėtų triskart daugiau pinigų atlyginimams, kurui, remontui.”
Ilguosius autobusus vairuoti atrinkti DE kategorijas ir didelę patirtį turintys bendrovės vairuotojai, jau vairavę gerokai trumpesnius (18 m ilgio) autobusus su priekaba.
Viešųjų ryšių poskyrio informacija