Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

LRT radijo laida „LRT Vasaros studija“, LRT.lt

Praeitais metais Lietuvos kaimo turizmo sodybos sulaukė 275 tūkst. svečių, dešimtadalis jų buvo užsieniečiai, tačiau žmonės nebenori tik ramiai sėdėti ir nieko neveikti, jie nori ir duonos išsikepti, ir paravėti daržus, sako LRT radijo laidos „LRT Vasaros studija“ pašnekovai.

REKLAMA

„Daugeliui žmonių jau nebeužtenka tik atvažiuoti į kaimo turizmo sodybą ir ramiai sėdėti. Lietuvos ir užsienio turistai darosi reiklūs, smalsūs. Jie nebenori atvažiuoti į kaimo turizmo sodybą su krepšiais maisto ir sumuštiniais. Jie, atvykę į kaimą, nori gauti tikrą kaimišką produktą“, – apie didėjantį kulinarinio turizmo poreikį kalba Turizmo departamento specialistė Edita Gaigalienė.

REKLAMA
REKLAMA

Pašnekovės teigimu, kulinarinis turizmas yra ta niša, kur Lietuvos kaimo turizmo sodybos dar turi kur pasitempti. Turistai, o ypač užsieniečiai, nori ne tik pasimėgauti kaimo gamta, tačiau ir susipažinti su autentiška lietuvių virtuve, išmokti gaminti senovinius lietuvių patiekalus.

Savo ruožtu Lietuvos kaimo turizmo asociacijos prezidentas Linas Žabaliūnas pažymi, kad Lietuvoje galima atrasti ir tokių kaimo turizmo sodybų, kuriose norintieji gali užsiimti ir žemės ūkio veikla.

„Viena iš kaimo turizmo sričių yra ūkio turizmas, kai atvažiavusiam į ūkio turizmo sodybą žmogui šeimininkas leis ir lysvę paravėti, ir karvę pamelžti. Tokių sodybų Lietuvoje yra labai nedaug, tačiau paieškojus galima rasti“, – teigia L. Žabaliūnas.

Į Lietuvos kaimą stengsis privilioti daugiau užsieniečių

Pernai kaimo turizmo sodybos sulaukė 275 tūkst. svečių, dešimtadalis jų buvo užsieniečiai. Tačiau užsienio turistų pritraukimas į Lietuvos kaimą dar yra tobulintina sritis, pripažįsta E. Gaigalienė.

REKLAMA
REKLAMA

„Sodybų žinomumo ir informacijos pasiekiamumo internete situacija gerėja. Užsieniečių pritraukimas į kaimo turizmo sodybas – didesnė problema. Tam reikia, kad šeimininkai kalbėtų anglų kalba, būtų svetingi ir galėtų priimti užsieniečius, taip pat reikalinga kompleksinė rinkodara, viešųjų ryšių priemonės internete anglų kalba. Tai yra iššūkis kaimo turizmo sodybų sektoriui“, – sako E. Gaigalienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų