Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
issigimeliai lyskit i pozemi,o ne i viesuma,issaudyt po viena...
Pakvieskite Musmyre is Daukanto aikstes ir arkliagalve Simonyte!!
Jei uztiksi kur bura su spragilu sikna bekrapstant, ziebk jam snukin nieko nelaukdams.
Mumis manupuliuojama bei su mumis neskaidriai elgiamasi.
Jei ši tendencija nebus sustabdyta Katalikų Bažnyčios mokymu prieš homoseksualumą aukščiausiu lygiu, galutinis rezultatas tegali būti tolesnis šeimos naikinimas, jaunimo įtraukimas į tokią veiklą ir krikščionių persekiojimas dėl Šv. Rašte esančio homoseksualumo pasmerkimo.
info is saito propatria.lt
Jei ši tendencija nebus sustabdyta Katalikų Bažnyčios mokymu prieš homoseksualumą aukščiausiu lygiu, galutinis rezultatas tegali būti tolesnis šeimos naikinimas, jaunimo įtraukimas į tokią veiklą ir krikščionių persekiojimas dėl Šv. Rašte esančio homoseksualumo pasmerkimo.
info is saito propatria.lt
6 žingsnis: paramos fondai – iš čia ateina pinigai
“Bet kokia masinė kampanija pareikalaus beprecedenčių išlaidų mėnesiams ar netgi metams – beprecedentės apimties paramos paieškos darbų”, sako autoriai. Homoseksualus jie kviečia aktyviai remti šią kampaniją. “ (...) ir kadangi tie gėjai, neremiantys šeimų, paprastai turi didesnes nei vidutines pajamas, jie gali remti daug daugiau.”
Jie priduria, kad “įtraukiami turi būti ir gėjai, ir heteroseksualūs asmenys, kuriems rūpi socialinis teisingumas.”
Praėjus dviem metams po straipsnio, savo knygoje After the Ball: How America Will Conquer Its Fear and Hatred of Gays in the 90s autoriai jau atvirai išsako savo planą masinei propagandai, padėsiančiai perkeisti Ameriką propaguojant homoseksualumą. Jie rašo: “kalbėdami mes turime omeny kur kas gilesnį įsiskverbimą, kuris kels grėsmę visam amerikiečio gyvenimo būdui, be kurio jokio tikro visuomeninio pokyčio negali atsirasti. Mes turime omeny skverbimąsi į vidutinio amerikiečio emocijas, protą ir valią per suplanuotą psichologinę ataką, vykdomą visuomenės žiniasklaidos priemonių propagandą tautai. “
“Bet kokia masinė kampanija pareikalaus beprecedenčių išlaidų mėnesiams ar netgi metams – beprecedentės apimties paramos paieškos darbų”, sako autoriai. Homoseksualus jie kviečia aktyviai remti šią kampaniją. “ (...) ir kadangi tie gėjai, neremiantys šeimų, paprastai turi didesnes nei vidutines pajamas, jie gali remti daug daugiau.”
Jie priduria, kad “įtraukiami turi būti ir gėjai, ir heteroseksualūs asmenys, kuriems rūpi socialinis teisingumas.”
Praėjus dviem metams po straipsnio, savo knygoje After the Ball: How America Will Conquer Its Fear and Hatred of Gays in the 90s autoriai jau atvirai išsako savo planą masinei propagandai, padėsiančiai perkeisti Ameriką propaguojant homoseksualumą. Jie rašo: “kalbėdami mes turime omeny kur kas gilesnį įsiskverbimą, kuris kels grėsmę visam amerikiečio gyvenimo būdui, be kurio jokio tikro visuomeninio pokyčio negali atsirasti. Mes turime omeny skverbimąsi į vidutinio amerikiečio emocijas, protą ir valią per suplanuotą psichologinę ataką, vykdomą visuomenės žiniasklaidos priemonių propagandą tautai. “
5 žingsnis: padarykite taip, kad priešininkai atrodytų blogai
„Vėlesnėje gėjų kampanijos stadijoje siekiant užtikrinti gėjų teises – daug laiko praėjus po to, kai gėjų reklamos taps įprastos – ateis laikas ryžtingai imtis likusių oponentų. Tam, kad jie taptų buki, juos reikia visaip sukritikuoti (tai taps ypač svarbu tada, kai priešai padidins savo galią keturgubai pagieža ir dezinformacija). Mūsų tikslas čia dvigubas. Pirma, mes norime pakeisti didžiumos didžiavimąsi savo homofobijos teisumu į gėdą ir kaltę. Antra, mes norime kovotojus su homoseksualizmu parodyti tokius blogus, kad vidutinis amerikietis norės atsiriboti nuo tokių tipų.”[4]
„Visuomenei turi būti rodomi homofobų šūkiai, kurių bruožai ir įsitikinimai sukels pasibjaurėjimą viduriniajam Amerikos sluoksniui. Tokie įvaizdžiai gali būti: Kukluksklanas, reikalaujantis, kad gėjai būtų deginami ar kastruojami; fanatiški [JAV] pietiečiai ministrai, viešai liejantys neapykantą, kuri atrodo ir komiška, ir nesveika; grasinantys pankai, banditai, kaliniai, laisvai kalbantys apie “pydarus”, kuriuos nužudė ar nužudytų; vaizdas nacių koncentracijos stovyklose, kur homoseksualai buvo kankinti ir pasiųsti į dujų kameras”.
„Vėlesnėje gėjų kampanijos stadijoje siekiant užtikrinti gėjų teises – daug laiko praėjus po to, kai gėjų reklamos taps įprastos – ateis laikas ryžtingai imtis likusių oponentų. Tam, kad jie taptų buki, juos reikia visaip sukritikuoti (tai taps ypač svarbu tada, kai priešai padidins savo galią keturgubai pagieža ir dezinformacija). Mūsų tikslas čia dvigubas. Pirma, mes norime pakeisti didžiumos didžiavimąsi savo homofobijos teisumu į gėdą ir kaltę. Antra, mes norime kovotojus su homoseksualizmu parodyti tokius blogus, kad vidutinis amerikietis norės atsiriboti nuo tokių tipų.”[4]
„Visuomenei turi būti rodomi homofobų šūkiai, kurių bruožai ir įsitikinimai sukels pasibjaurėjimą viduriniajam Amerikos sluoksniui. Tokie įvaizdžiai gali būti: Kukluksklanas, reikalaujantis, kad gėjai būtų deginami ar kastruojami; fanatiški [JAV] pietiečiai ministrai, viešai liejantys neapykantą, kuri atrodo ir komiška, ir nesveika; grasinantys pankai, banditai, kaliniai, laisvai kalbantys apie “pydarus”, kuriuos nužudė ar nužudytų; vaizdas nacių koncentracijos stovyklose, kur homoseksualai buvo kankinti ir pasiųsti į dujų kameras”.
4 žingsnis: padarykite taip, kad gėjai atrodytų gerai
„Tam, kad homoseksualo-aukos įvaizdis atrodytų simpatiškas, turite juos vaizduoti kaip paprastus žmones. Bet šalutinė kampanijos tema turėtų būti agresyvesnė ir kietesnė: atsveriant didėjančią neigiamą informaciją spaudoje, kad dabartiniai laikai sukėlė homoseksualumą tarp vyrų ir moterų, gėjai turi būti vaizduojami kaip vieni vertingiausių, reikšmingiausių visuomenės narių. Taip taip, mes žinome, kad tai toks senas triukas, kad nuo jo net pelenai byra. Kitos mažumos tai savo reklamose naudoja nuolat ir didžiuodamiesi skelbia, pavyzdžiui, “ar žinojote, kad šis didis vyras (ar moteris) buvo …?” Bet ši žinia būtina visiems tiems, kurie vis dar įsivaizduoja gėjus kaip iškrypusius – neaiškius, vienišius, nevykėlius, girtuoklius, savižudžius, vaikų grobikus keistuolius”.
Autoriai pabrėžia įžymybių įtraukimo svarbą. „Įžymūs asmenys gali būti tiek heteroseksualūs (kaip gėjų gynėjas Edas Asneris), tiek gėjai“.
„Tam, kad homoseksualo-aukos įvaizdis atrodytų simpatiškas, turite juos vaizduoti kaip paprastus žmones. Bet šalutinė kampanijos tema turėtų būti agresyvesnė ir kietesnė: atsveriant didėjančią neigiamą informaciją spaudoje, kad dabartiniai laikai sukėlė homoseksualumą tarp vyrų ir moterų, gėjai turi būti vaizduojami kaip vieni vertingiausių, reikšmingiausių visuomenės narių. Taip taip, mes žinome, kad tai toks senas triukas, kad nuo jo net pelenai byra. Kitos mažumos tai savo reklamose naudoja nuolat ir didžiuodamiesi skelbia, pavyzdžiui, “ar žinojote, kad šis didis vyras (ar moteris) buvo …?” Bet ši žinia būtina visiems tiems, kurie vis dar įsivaizduoja gėjus kaip iškrypusius – neaiškius, vienišius, nevykėlius, girtuoklius, savižudžius, vaikų grobikus keistuolius”.
Autoriai pabrėžia įžymybių įtraukimo svarbą. „Įžymūs asmenys gali būti tiek heteroseksualūs (kaip gėjų gynėjas Edas Asneris), tiek gėjai“.
3 žingsnis: duokite gynėjams teisingą priežastį
“Visuomenės informavimo priemonių kampanija, kuri pristatys gėjus kaip visuomenės aukas ir padrąsins heteroseksualius asmenis tapti gėjų gynėjais, turėtų palengvinti gėjų poziciją skelbiant apie savo poreikį būti ginamiems. Mažai heteroseksualių moterų ir dar mažiau heteroseksualių vyrų panorės drąsiai ginti homoseksualumą. Dauguma juose prabudusį impulsą ginti silpnesnius sies su teisingumo ar teisės principu, su kokiu nors bendru lygiateisiškumo ir sąžiningo, visų vienodo traktavimo visuomenėje principu. Mūsų kampanija neturėtų reikalauti tiesioginės paramos mūsų praktikoms, tačiau turėtų naudoti kovą su diskriminacija kaip pagrindinę temą. Teisė laisvai reikšti idėjas, mintis, tikėjimo laisvė, teisė jungtis į bendruomenes, teisinga ir vienoda teisinė apsauga – tai turėtų būti pagrindinis mūsų kampanijos rūpestis.“
“Visuomenės informavimo priemonių kampanija, kuri pristatys gėjus kaip visuomenės aukas ir padrąsins heteroseksualius asmenis tapti gėjų gynėjais, turėtų palengvinti gėjų poziciją skelbiant apie savo poreikį būti ginamiems. Mažai heteroseksualių moterų ir dar mažiau heteroseksualių vyrų panorės drąsiai ginti homoseksualumą. Dauguma juose prabudusį impulsą ginti silpnesnius sies su teisingumo ar teisės principu, su kokiu nors bendru lygiateisiškumo ir sąžiningo, visų vienodo traktavimo visuomenėje principu. Mūsų kampanija neturėtų reikalauti tiesioginės paramos mūsų praktikoms, tačiau turėtų naudoti kovą su diskriminacija kaip pagrindinę temą. Teisė laisvai reikšti idėjas, mintis, tikėjimo laisvė, teisė jungtis į bendruomenes, teisinga ir vienoda teisinė apsauga – tai turėtų būti pagrindinis mūsų kampanijos rūpestis.“
2 žingsnis: vaizduokite gėjus kaip aukas, o ne kaip agresyvius kovotojus
„Norėdami pasiekti pergalę bet kurioje viešoje kampanijoje, gėjai privalo atrodyti kaip aukos, kurioms reikalinga apsauga, kad heteroseksualūs žmonės nesąmoningai šalia gėjų imtų jaustis turį juos ginti. Ir jei, kita vertus, gėjai pristatomi kaip stipri ir galinga grupė, skatinanti nekonformistinį ir nuo visuomenės normų nukrypusį gyvenimo būdą, jie greičiau bus matomi kaip grėsmė visuomenei, kas tik sutvirtintų priešiškumą ir opoziciją jiems.
Dėl šios priežasties mes turime nugalėti savo norą visuomenėi demonstruoti “gėjų išdidumą” (gay pride), kuomet tai kertasi su aukos įvaizdžiu. Ir todėl turime labai delikačiai apmąstyti savo veiksmus, kad neperžengtume ribos tarp įspūdžio dėl savo narių skaičiaus darymo ir minčių, jog “jie [gėjai] mus iš visų pusių supa”, sukėlimo.
„Norėdami pasiekti pergalę bet kurioje viešoje kampanijoje, gėjai privalo atrodyti kaip aukos, kurioms reikalinga apsauga, kad heteroseksualūs žmonės nesąmoningai šalia gėjų imtų jaustis turį juos ginti. Ir jei, kita vertus, gėjai pristatomi kaip stipri ir galinga grupė, skatinanti nekonformistinį ir nuo visuomenės normų nukrypusį gyvenimo būdą, jie greičiau bus matomi kaip grėsmė visuomenei, kas tik sutvirtintų priešiškumą ir opoziciją jiems.
Dėl šios priežasties mes turime nugalėti savo norą visuomenėi demonstruoti “gėjų išdidumą” (gay pride), kuomet tai kertasi su aukos įvaizdžiu. Ir todėl turime labai delikačiai apmąstyti savo veiksmus, kad neperžengtume ribos tarp įspūdžio dėl savo narių skaičiaus darymo ir minčių, jog “jie [gėjai] mus iš visų pusių supa”, sukėlimo.
Džonas Venari. „Heteroseksualios Amerikos „taisymas” – detali srategija, siekianti homoseksualumą padaryti priimtiną visuomenei
1 žingsnis: kalbėk apie gėjus ir homoseksualumą taip garsiai ir dažnai, kaip tik įmanoma
„Šio principo esmė yra paprastas patarimas , – sako Kirkas ir Pilas, – „Bet koks elgesys pradeda atrodyti teisingas, jei tik jis pakankamai dažnai praktikuojamas tavo matomoje aplinkoje ar tarp tavo pažįstamų. Naujo elgesio priimtinumas didės matant, kad tam pritaria ar tai praktikuoja tavo pažįstami”. Iš pradžių žmogus gali pasijausti net įžeistas tokios naujienos, tačiau autoriai pažymi, jog „kai tradicinis vyrukas (Joe Six-pack) pajus didesnį spaudimą elgtis panašiai ir kai matys fizinę ar finansinę grėsmę , jis greit pripras, ir gyvenimas plauks kaip plaukęs.” Laikui einant, žmogus, jo draugai taps nebepriešiški ir priims homoseksualų gyvenimo būdą kaip alternatyvų ir legitimų,
„Tam, kad būtų galima sumažinti jautrumą homoseksualizmui, reikia daugybės žmonių, kurie daug kalbėtų apie tai neutraliu ir pritariančiu tonu”. Kuo daugiau bus apie tai kalbama, tuo labiau susidarys įspūdis, kad visuomenė bent jau turi skirtingas nuomones. „Net debatai tarp kritikuojančių ir ginančių homoseksualizmą tarnauja mūsų tikslui tol, kol respektabilūs gėjai yra dėmesio centre ir gali tinkamai save reklamuoti.”
1 žingsnis: kalbėk apie gėjus ir homoseksualumą taip garsiai ir dažnai, kaip tik įmanoma
„Šio principo esmė yra paprastas patarimas , – sako Kirkas ir Pilas, – „Bet koks elgesys pradeda atrodyti teisingas, jei tik jis pakankamai dažnai praktikuojamas tavo matomoje aplinkoje ar tarp tavo pažįstamų. Naujo elgesio priimtinumas didės matant, kad tam pritaria ar tai praktikuoja tavo pažįstami”. Iš pradžių žmogus gali pasijausti net įžeistas tokios naujienos, tačiau autoriai pažymi, jog „kai tradicinis vyrukas (Joe Six-pack) pajus didesnį spaudimą elgtis panašiai ir kai matys fizinę ar finansinę grėsmę , jis greit pripras, ir gyvenimas plauks kaip plaukęs.” Laikui einant, žmogus, jo draugai taps nebepriešiški ir priims homoseksualų gyvenimo būdą kaip alternatyvų ir legitimų,
„Tam, kad būtų galima sumažinti jautrumą homoseksualizmui, reikia daugybės žmonių, kurie daug kalbėtų apie tai neutraliu ir pritariančiu tonu”. Kuo daugiau bus apie tai kalbama, tuo labiau susidarys įspūdis, kad visuomenė bent jau turi skirtingas nuomones. „Net debatai tarp kritikuojančių ir ginančių homoseksualizmą tarnauja mūsų tikslui tol, kol respektabilūs gėjai yra dėmesio centre ir gali tinkamai save reklamuoti.”
Gėjai prasibrovė į Vilniaus miesto centrą