REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Norinčiųjų pasigaminti pasą ar asmens tapatybės kortelę srautai šalies Migracijos departamento skyriuose slūgsta, išskyrus sostinę, kur atslūgimo tikimasi maždaug po mėnesio.

Norinčiųjų pasigaminti pasą ar asmens tapatybės kortelę srautai šalies Migracijos departamento skyriuose slūgsta, išskyrus sostinę, kur atslūgimo tikimasi maždaug po mėnesio.

REKLAMA

„Kituose miestuose irgi buvo, bet pasibaigė. Vilniuje užtruks kelias savaites ar mėnesį, kol ims slūgti klientų srautas“, – pirmadienį LRT sakė Migracijos departamento vadovė Evelina Gudzinskaitė. 

Anot vadovės, Vilnius yra tas miestas, kur iš užsienio sugrįžę lietuviai, nori vietoje susitvarkyti dokumentus, be to, pats miestas auga, atsiranda vis daugiau gyventojų.

„Šios priežastys lemia, kad tęsiasi antplūdis“, – sakė vadovė. 

Nuo šio pirmadienio piliečių aptarnavimas Vilniaus mieste pakeistas  – pasą ir asmens tapatybės kortelę bendra tvarka galima užsisakyti tik iš anksto rezervavus vizitą. 

„Gyvos eilės teko atsisakyti, nes ir patalpos ne guminės, ir darbuotojų rankų limituotas skaičius. Pastarosiomis savaitėmis būdavo nebeįmanoma aptarnaut visų atėjusių gyva eile. Dėl to įvedėm išankstinę rezervaciją“, – teigė vadovė.

REKLAMA
REKLAMA

Jos teigimu, dėl lankytojų gausos nebebuvo galimybės tinkamai išventiliuoti patalpas.

Gyvos eilės galimybė išliks tik norintiesiems Vilniaus padalinyje pasą užsisakyti ypatingos skubos tvarka – tai yra tą pačią dieną.

REKLAMA

Dokumentų keitimas kituose šalies miestuose nesikeičia. Migracijos departamento padaliniuose dėl dokumentų pasikeitimo galima kreiptis tiek rezervavus laiką iš anksto, tiek laukiant gyvoje eilėje. 

Iš anksto užsiregistruoti dėl dokumentų keitimo Vilniuje galima tik internetu. Pasak E. Gudzinskaitės, šiuo metu sustabdyta galimybė rezervuotis telefonu.

„Pastebėjom šiokių tokių sukčiavimo atvejų, kai bandoma parduoti rezervuotą vietą ir užregistruoti telefonu kitą žmogų. Atsisakėme telefoninės registracijos, bet senjorai ne visi gali naudotis kompiuteriu, gali ateiti išimties tvarka, garbaus amžiaus žmones priimsime ir aptarnausime“, – teigė vadovė.

REKLAMA
REKLAMA

Jos teigimu, departamento darbuotojai socialiniuose tinkluose buvo pastebėję žinutes apie parduodamas rezervuotas vietas dokumentų keitimui. Už tai buvo prašoma kelios dešimtys eurų. Nenorėdamas, kad ši praktika pasklistų, departamentas, pasak E. Gudzinskaitės, ėmėsi prevencinių priemonių. 

Lankytojų srautai Migracijos departamento padaliniuose išaugo prasidėjus Rusijos invazijai į Ukrainą, tačiau, anot E. Gudzinskaitės, „niekas nesitikėjo, kad bus toks antplūdis“. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų