Darius Jasaitis BNS sakė, kad tvarkant taką gali tekti kirsti medžius, todėl norima įsitikinti, ar tai nepažeistų reikalavimo, kurio laikytis įpareigojo teismas.
„Reikalinga nupjauti vieną kitą medį, o teisinė aplinka yra stipriai pasikeitusi nuo to momento, kai skelbtas konkursas. Dabar aiškinamės teisines aplinkybes. Nenorėtume pasirašyti sutarčių ir paskui gauti baudų, o rangovai dėl kokių nors valstybės veiksmų negalėtų vykdyti darbų“, – BNS teigė D. Jasaitis.
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas pernai gruodį nusprendė, kad privaloma atlikti būsimos veiklos poveikio reikšmingumą įsteigtoms ir potencialioms Europos ekologinio tinklo „Natura 2000“ teritorijoms, kai kirtimus planuojama atlikti jose ar šalia jų.
D. Jasaičio teigimu, kol nebus įvertintas poveikio reikšmingumas, nebus pasirašytos sutartys su dviračių tako atnaujinimo rangovais.
„Sutartys dar nepasirašytos, dar yra tam tikrų procedūrų, su kitomis institucijomis turime išsiaiškinti, ar pasirašius sutartį nebus kliūčių ją įgyvendinti“, – sakė Neringos meras.
Pernai liepą baigta tako 13,5 kilometro ilgio atkarpa nuo Smiltynės link Juodkrantės, dabar planuojama tęsti tako ruožų nuo Juodkrantės iki Pervalkos, taip pat nuo Pervalkos iki jos paplūdimio ir nuo Preilos iki jos paplūdimio remontą.
Lietuvos automobilių kelių direkcija BNS nurodė, kad rangovų konkursų procedūros dar nebaigtos, vertinami jų pasiūlymai.
Patiko straipsnis? Užsiprenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite svarbiausias dienos naujienas bei įdomiausius straipsnius kiekvieną darbo dieną 11 val. Tiesiai į Jūsų el. paštą!