Su postu atsisveikinantis Rokas Masiulis prasitarė, apie kokias veiklas galvoja ateityje

Su susisiekimo ministro postu atsisveikinantis Rokas Masiulis prakalbo apie Ramūno Karbauskio kerštą. Esą iš Vyriausybės jis išvytas dėl to, jog atleido Klaipėdos uosto direktorių Arvydą Vaitkų. Masiulis pridūrė, jog daliai politikų labai nepatiko jo kova su korupcija kelių tiesyboje bei vadovų galvų kapojimas Lietuvos Geležinkeliuose ir kituose valstybinėse įstaigose. Ar žada likti politikoje Masiulis nesako – pirmiausia žada kelias savaites pailsėti su šeima.

Susisiekimo ministro postą priverstas apleisti Rokas Masiulis ateina tarti sudie žurnalistams. Tiesa, kur pasuks po darbo ministerijoje, kol kas jis neatskleidžia. Sako apsispręs po dviejų savaičių atostogų su šeima. O pasiūlymų, kur dirbti, Masiulis tikina jau turįs ir įvairių:

„Man reikia gerai pagalvoti. Dabar norėčiau porą savaičių paatostogauti. Tada vertinti visus pasiūlymus. Tiek politinius, tiek verslo. Tikrai rimtai svarstyčiau grįžimą ir į verslą. Taip, kad šiai dienai negaliu pasakyti. Turiu su šeima pabūti, kad susikratytų mintys.“ 

Susisiekimo ministras Rokas Masiulis pabrėžia, kad didžiausią nepasitenkinimą kelia kai kurių degalinių savininkai. (nuotr. Fotodiena/Justino Auškelio)

Beje, visai neseniai Vyriausybės koridoriuose pasigirdo kalbų, jog Masiulis galėtų užimti į Briuselio dėl eurokomisaro posto išvažiuosiančio Sinkevičiaus vietą ekonomikos ir inovacijų ministerijoje. Pats Masiulis tokias kalbas vadina gandais. Ir kol kas linkęs kalbėti tik apie nuveiktus darbus. O jų per trejus metus Masiulis sakosi atlikęs daug. Esą išraizgyti korupcijos bei nepotizmo tinklai valstybinėse įmonėse – “Lietuvos geležinkeliuose”, „Registrų centre“, „Lietuvos pašte“. Krito net 30-ies aukščiausio lygio vadovų galvos. Tarp jų ir Klaipėdos uosto direktoriaus Arvydo Vaitkaus. Masiulis įsitikinęs, kad būtent dėl jo užsitraukė ir valdančiųjų rustybę, ir patis Ramūno Karbauskio kerštą.

REKLAMA

„Kas turėjo įvykti, tas ir įvyko. Aš žinojau kas bus po Vaitkaus atleidimo. Man buvo pasakyta aiškiai – kad bus blogai. Dėl to tiesiai ir sakiau nuo pirmosios dienos, kad greičiausiai man teks palikti postą. Pavyko ponui Karbauskiui atkeršyti. Ką darysi – galva už galvą“, – sako R. Masiulis. 

Kad dėl rietenų su valdančiais masiuliui tenka padėti galvą ir palikti Vyriausybę, viešai pripažino ir prezidentas Ginatas Nausėda, aiškinęs, kodėl jo tarp premjero Skvernelio naujos komandos nebelieka.

iš posto išvertusių valdančiųjų rūstybę. Nepaisant to, kad prezidentas Gitanas Nausėda kalbėdamas apie rokiruotes Vyriausybėje užsiminė, kad Susisiekimo ministras neturi palaikymo Seime, pats Masiulis tikina, kad ši situacija – tiesioginis „valstiečių“ lyderio Ramūno Karbauskio kerštas.

Masiulis priduria, jog kreivų žvilgsnių sulaukęs ir iš kitų Seimo narių. Esą anksčiau politikai buvo įpratę kreiptis į Susisiekimo ministerijos ir reikalauti tiesti bei asfaltuoti kelius jų apygardose, o štai dabar – pradėjus beveik 190 auditų ir 30 ikiteisminių tyrimų – tad asmeniniams užsakymams ir pažįstamų kelininkų protegavimui buvo padarytas galas.

Tiesa, pats Ramūnas Karbauskis kerštautojo vaidmens kratosi. Esą Rokui Masiuliui jį kaip atpirkimo ožį įvardinti paskatino viešųjų ryšių konsultantai. Esą Masiulo sprendimai buvo tokie abejotini, jog tekdavo vis kviestis pasiaiškinti:

„Šitas ministras buvo daugiausiai kviečiamas į Seimą. Nė vienas kitas ministras nebuvo kviečiamas tiek kartų. Nė vienam nebuvo pareikšta tiek daug klausimų ir abejonių. 01:12 01:40 Klausimai dėl Masiulio darbo ir atsakomybės buvo pateikti dar labai seniai. Jokio uosto ir jokio Vaitkaus klausimų nebuvo.“

REKLAMA

Ramūnas Karbauskis yra minėjęs, jog į Seimą Rokas Masiulis dažnai buvo kviečiamas dėl tinkamai nevykdomų žvyrkelių asfaltavimo darbų. Tačiau šiuo kalsumu ne Karbauskį, o nueinatį ministrą palaiko Valstybinės kelių direkcijos vadovas. Pasak Vitalijaus Andrejevo, per pustrečių metų nutiesta per 800 kilometrų kelių – esą dvigubai daugiau nei nuveikė dvi buvusios Vyriausybės. Taip pat Andrejevas priduria, jog Masiuliui tapus ministru prasidėjo ir kelių tiesimo sektoriaus švarinimas – atskleista, kad esą didelė dalis šalies kelių – itin prastos būklės, mat norėdami didesnio pelno sau rangovai kelisu tiesė bet kaip. Dabar jie įpareigoti defektus ištaisyti arba kompensuoti žalą.


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų