„Mini“ Detroito automobilių parodoje pristatys koncepcinį „Paceman“. Tai sportiško miesto visureigio, turinčio daug bendrybių su kupe tipo automobiliais vizija.
Tridurio stileivos pagrindu tapo „Mini Countryman“, todėl „Paceman“ ilgis ir plotis yra toks pats. Tiesa, „Paceman“ yra keliais centimetrais žemesnis.
Žvelgiant iš priekio didelių skirtumų tarp koncepto ir donoro nėra. Tik radiatoriaus grotelės „Paceman“ yra šiek tiek grakštesnės, ir turi daugiau bendrybių su veržliausiais „Cooper“ serijos automobiliais. Tačiau automobilio galas jau visai kitoks. Visiškai kitokie žibintai, galiniai šoniniai langai stipriai siaurėja ir per juodus galinius statramsčius susilieja su siauručiu galinių durų lango stiklu.
Po „Mini Paceman“ variklio dangčiu slėpsis pats galingiausias „Mini“ šeimynos motoras. Toks pats, kuris montuojamas „John Cooper Works“ versijas. Tai 1,6 litro darbo tūrio 211 a.g. turbovariklis. „Mini Paceman“ aprūpintas visų ratų pavara „All4“ su daugiadiske mova „GKN“.
„Mini“ labai skubiai pateikė savo „Paceman“ viziją. Anksčiau buvo kalbama, kad tokios koncepcijos automobilis bus parodytas kokiais 2012 metais. Tačiau analitikai pastebi, kad sumaištį „Mini“ marketingo skyriuje sukėlė stilingo tridurio „Range Rover Evoque“ debiutas. Todėl „Mini“ skubos tvarka parengė savo kūrinį, kuris nutaikytas į tą pačią rinkos nišą.