Detroito automobilių parodoje „Kia“ parodė stilingą koncepcinį automobilį „KV7“. Šį automobilį kompaniją nutaikė į minivenų rinkos segmentą. „Kia“ stilistai nusprendė parodyti, kad net ir didžiulis šeimyninis automobilis gali būti patrauklus ir stilingas.
„Kia KV7“ eskizus kūrė „Kia“ Kalifornijos dizaino studijos stilistas Tomas Kernsas. Na o šio projekto stilistų grupės vadovas Peteris Šrajeris tikino, kad „Kia“ siekė savaip interpretuoti praėjusio amžiaus septinto dešimtmečio minivenus, savaip interpretuoti laikmetį, kai dideli vienatūriai dar asociavosi su romantinėmis kelionėmis.
Šis „Kia“ konceptas primena gerokai paaugintą „Soul“ modelį. Tai ne muliažas, o tikras ir galintis važiuoti automobilis. Po „KV7“ variklio dangčiu slepiasi „Theta II“ šeimynos dvilitris 286 a.g. motoras, kurio sukimo momentas priekiniams ratams perduodamas per šešių pavarų „automatą“.
Koncepcinis automobilis Detroito parodos lankytojus vilioja pakeliamomis „žuvėdros sparno“ tipo durimis. Visiškai neprimena priešserijinio automobilio ir futuristinis interjeras. Tačiau jei viską supaprastintume, „KV7“ linijose galėtume pamatyti ir visai įdomų serijinį vienatūrį.
Oficialios informacijos apie tai, kad „Kia“ pradės gaminti „KV7“ idėjų „įkvėptą“ serijinį automobilį dar nėra.Tačiau Detroito automobilių parodoje „Kia“ rinkodaros viceprezidentas Michael Sprague žurnalistams sakė, kad “KV7„ yra firmos žvilgsnis į ateitį, o ne šiaip žmones prie stendo traukti įpareigotas konceptas.
Dar nepatvirtintais duomenimis „Kia“ ruošiasi gaminti septynių ir devynių vietų tokio automobilio versijas.