Trečdalis Britanijos mokyklų absolventų jau dabar žino, jog jie gyvens iš pašalpų. Ambicijų neturintys jaunuoliai teigia, jog jie gyvens taip pat, kaip ir jų tėvai. Tuo tarpu ekspertai sako, jog dažnai egzaminų rezultatai neatskleidžia moksleivio gabumų, dėl to pedagogams reikia keisti darbo metodus, rašo Huffington Post.
Vienas iš penkių 16-25 m. apklaustų jaunuolių sako, jog jei galėtų, dirbtų gerai apmokamą darbą, tačiau prasti mokyklos baigimo rezultatai užkerta visus kelius. Dalis jų teigia, jog žemi balai yra priežastis, dėl kurios jie niekada nesusiras darbo.
Praėjusiais metais du iš penkių Anglijos moksleivių, laikiusių baigiamuosius anglų kalbos ir matematikos egzaminus, gavo mažesnius įvertinimus nei C.
Martina Milburn, jaunimo labdaros organizacijos vadovė, teigia, jog reikia daugiau dėmesio skirti moksleiviams, kurie mokosi paskutinėse mokyklos klasėse ir turi su mokslu susijusių problemų. Pasak jos, pedagogai neskiria pakankamai dėmesio negabiems jaunuoliams, todėl jų svajonės yra sutrypiamos dar mokyklos suole.
„Dauguma moksleivių patiria patyčias mokykloje ar turi problemų šeimoje, dėl to nukenčia jų egzaminų rezultatai ir jie neparodo tikrųjų savo galimybių. Dėl to labai svarbu pedagogams skatinti vaikuose atrasti daugiau gebėjimų, o vyriausybė ir labdaros organizacijos privalo padėti moksleiviams susirasti darbus“, - sako M. Milburn.