• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Dar mokyklos suole besimokantys moksleiviai gali verslininkams pasiūlyti vertingas rinkos, konkurencijos, vietos analizes, sudaryti marketingo planus ar parengti pardavimų strategiją. Tuo įsitikino Socialinių mokslų kolegijos vykdomo projekto „Verslumo ugdymo metodų kūrimas ir diegimas Lietuvos mokyklose“ konkurso „Verslo genijus 2012“ komisija.

REKLAMA
REKLAMA

„Mokytojų požiūris pamažu keičiasi ir nors mokykloje vis dar girdime daug teorinių sąvokų, tokių kaip biudžetas, skolos, pajamos, paklausa, pasiūla, bet neturime realių pavyzdžių. Praktinių žinių, kurias galėtume pritaikyti gyvenime gauname per mažai, todėl ir nusprendėme sudalyvauti konkurse. Grįžę iš konkurso pusfinalio praktinio mokymosi pavyzdžiu pasidalinome su klasiokais ir mokytoja, kuri susidomėjusi klausėsi mūsų įspūdžių“, - patirtimi dalinosi Kauno „Aušros“ gimnazijos 11 klasės mokinė Dobilė Minkutė.

REKLAMA

Konkurso tikslas - skatinti moksleivių verslumo ugdymą diegiant inovatyvius mokymo metodus ir kelti mokytojų kvalifikaciją. Konkurse dalyvauja daugiau kaip 200 moksleivių komandų, kurios atsakydamos į įvairius klausimus bei simuliuodamos sukurtoje tikroje konkurencinėje aplinkoje bando dirbti pelningai.

REKLAMA
REKLAMA

„Konkurso komisijoje dalyvaujame jau antrus metus iš eilės. Moksleiviai itin imlūs naujoms situacijoms, greitai susivokia ir nori kuo daugiau pasiimti iš kiekvieno jiems mesto iššūkio. Manau, kad konkurse moksleiviams vertingiausia yra ne konkrečios srities žinios, tačiau požiūrio pokytis, pažintis su verslo pasauliu, kūrybiškumo mokymas, supratimas, kad konkurencinėje aplinkoje esi atsakingas už savo pasiekimus“, - vertino Arvi įmonių grupės viešųjų ryšių koordinatorė Vaida Kelerytė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pasak V. Kelerytės, praėjusių metų moksleivių finalinės užduoties rezultatas –produkto į rinką įvedimo strategija – nustebino ir patyrusius įmonės specialistus. Moksleiviai įvertino situaciją, padarė mini rinkos tyrimą, įvertino produkto privalumus ir trūkumus, skaičiavo galimus produkto įvedimo į rinką kaštus ir planavo atsiperkamumą. „Moksleiviai pademonstravo žinias, kurių mokykloje jie nėra mokomi, o tai rodo jų aukštą motyvaciją ir dideles ateities ambicijas. O svarbiausia jų pademonstruota savybė – drąsa siūlyti neįtikėtinas idėjas ir į viską žvelgti naujai“, - sakė Arvi įmonių grupės atstovė.

Gruodžio mėnesį Vilniuje iš 600 dalyvavusių moksleivių į finalą susirinks penkiolika komandų, tai yra 45 žmonės. Jų lauks praktinės verslumo užduotys, kurias pusfinalių nugalėtojams pateiks konkurso partneriai. Finalo metu komandos turės pateikti praktinių verslumo užduočių sprendimus naudojant šiuolaikines technologijas.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų