REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Viešbučių industrijoje gausu paslapčių, kurios saugomos nuo svečių, o kartais saugomos ir svečių paslaptys. Buvusi viešbučio darbuotoja Janessa Richard „Tik tik“ atskleidė kai kurias paslaptis, kurias viešbučiai bando nuslėpti.

Viešbučių industrijoje gausu paslapčių, kurios saugomos nuo svečių, o kartais saugomos ir svečių paslaptys. Buvusi viešbučio darbuotoja Janessa Richard „Tik tik“ atskleidė kai kurias paslaptis, kurias viešbučiai bando nuslėpti.

REKLAMA

Moteris pradeda kalbėdama apie kambario numerį. Pasirodo, kad darbuotojams garsiai pasakyti jūsų kambario numerį neleidžia įstatymai.

„Todėl jie kambario numerį rašo ant voko, paduoda jį jums ir pasako: „Štai jūsų kambario numeris“, – sako Janessa.

Moteris priduria, kad jeigu darbuotojams jūs patiksite, galite gauti ir geresnį kambarį be papildomos priemokos, rašoma „The Sun“.

„Skirtingi viešbučiai turi skirtingas taisykles, kai kalbama apie kambarių pagerinimą. Viešbutis, kuriame aš dirbo, nekreipė dėmesio į kambarių keitimus. Aš pati esu pakeitusi kambarius į geresnius, kadangi svečiai buvo labai malonūs ir mandagūs. Jeigu jie elgiasi siaubingai, meluodavau, kad to padaryti negalime“, – atvirauja ji.

REKLAMA
REKLAMA

Viešnages užsisakinėkite tiesiogiai

Moteris taip pat aptaria ir pusryčių taisykles: „Jeigu pusryčiai yra įskaičiuoti, bet jūs išvykstate dar prieš pusryčius, galite paprašyti, kad maistą jums įdėtų išsinešti“.

REKLAMA

Janessa teigia, kad dauguma viešbučių nekeičia ir neskalbia lovos užklotų besikeičiant svečiams.

„Juos skalbia gal kartą per metus, o tai iš tikrųjų šlykštu. Taigi įėję į kambarį iškart nekriskite į lovą, pirmiausiai nutraukite užklotą“.

Taip pat Janessa priduria, kad daugumoje kambarių galite rasti ir vandens buteliukus bei stiklines.

„Rekomenduočiau negerti iš tų stiklinių, nes dažniausiai jų nekeičia besikeičiant svečiams, kol jos vis dar atrodo „švarios“.

Tačiau vienas dalykas kurį turėtumėte daryti visuomet, tai užsisakyti viešbučių kambarį tiesiogiai susisiekę su viešbučiu.

REKLAMA
REKLAMA

„VISADA rekomenduojame užsisakyti kambarį paskambinus į viešbutį. Jeigu užsisakinėsite per 3-iąją šalį, tuomet kambarys ar kambario tipas, kurio norėjote, iš tikrųjų nėra garantuotas“.

Kambaryje niekada nevaikščiokite basi

Janessa sako, kad dar vienas dalykas, kurio geriau niekada nedaryti, vaikščiojimas basomis.

„Viešbučių kilimai yra nepaprastai šlykštūs. Jie yra išsiurbiami prieš atvykstant naujiems svečiams, tačiau beveik niekada giliai nevalomi ar skalbiami“.

Besikeičiant svečiams dažnai nėra keičiamas ir tualetinis popierius, jei jo yra „pakankamai“.

„Jeigu ankstesni svečiai sunaudojo nedaug tualetinio popieriaus, mes paliekame jį, tik užlankstome kraštelius, kad atrodytų gražiai ir naujai“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų