Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kirminai, plaukai ar nagai – keletas dalykų, kuriuos radę maiste iškart prarandame apetitą. Tačiau ne ką labiau apetitą sugadinti gali ir maiste rastos geležinės sąsagėlės. Štai tokį radinį kebabe, praėjusios savaitės sekmadienio vakarą, rado vilnietis Aleksas.

Kirminai, plaukai ar nagai – keletas dalykų, kuriuos radę maiste iškart prarandame apetitą. Tačiau ne ką labiau apetitą sugadinti gali ir maiste rastos geležinės sąsagėlės. Štai tokį radinį kebabe, praėjusios savaitės sekmadienio vakarą, rado vilnietis Aleksas.

REKLAMA

Vaikinas pasakoja, kad smagus pasibuvimas su draugais apkarto užtikus netikėtą radinį maiste, kuris buvo užsakytas išsinešti iš „Jammi“ kebabinės, esančios Pilaitės mikrorajone, Vydūno gatvėje.

„Rinkomės su draugais pas draugą pažaisti stalo žaidimų. Pora draugų atvykdami ėjo pro kebabinę ir visiems paėmė kebabų, sumuštinių ar dar ko kito, kas norėjo ir taip išpuolė, kad mano užsakymas su sąvaržėlėm papuolė“, – pasakoja vilnietis.

Pasak Alekso, jas pajautė bekramtydamas maistą, tačiau viskas baigėsi laimingai, mat jas vaikinas pastebėjo laiku ir nesusižalojo: „Kąsdamas pajaučiau kažką kieto, o po to pamačiau kas tai buvo, pačiame kebabo dugne.“

REKLAMA

Jaunuolis tikina, kad tą vakarą, visi valgę taip ir nesugebėjo užbaigti savo maisto, po to, kai vaikinas rado netikėtų ingredientų: „Dėl manęs susirūpino, matyt, kad geležies trūksta.“

Nieko nedelsęs vilnietis parašė skundą į „Jammi“ Kebabai elektroninį paštą bei kreipėsi į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą. Tiesa, atsakymą iš kebabinės atstovų gavo dar šiandien ir kaip kompensacijai jam buvo pasiūlytas 5 eurų kuponas.

„Jei būčiau dantis susigadinęs ar skrandį susipjaustęs, gal kokius 10 eurų pasiūlytų“, – juokauja vilnietis Aleksas.

Atsiprašo už nuvylimą

Susisiekus su „Jammi“ rinkodaros ir verslo plėtros vadovu Žilvinu Kuprėnu paaiškėjo, kad su nepatogumus patyrusiu vilniečiu jau yra susisiekta ir nutikusi situacija yra žinoma bei kompensuoti kilę nepatogumai.  

„Dedame itin dideles pastangas siekdami užtikrinti ruošiamos produkcijos kokybę – ingredientai į kiekvieną „Jammi“ pristatomi keletą kartų per dieną, yra švieži ir sunaudojami labai greitai, gamybos procesas yra kruopščiai prižiūrimas ir kontroliuojamas, darbuotojų įgūdžiai yra nuolat tobulinami, o visi „Jammi“ yra įvertinti tik geriausiais VMVT įvertinimais“, – tvirtina Ž. Kuprėnas.

REKLAMA
REKLAMA

Visgi, atstovas neslepia, kad per dieną maisto įstaigai tenka paruošti itin daug greito maisto, tad kad ir kaip nemalonu bebūtų – žmogiškų klaidų pasitaiko.

„Žmogiškų klaidų išvengti nepavyksta. Tokiais atvejais į kiekvieną situaciją reaguojame, kruopščiai gilinamės ir iš klaidų mokomės“, – sako jis.

Kaip į maistą galėjo papulti geležinės sąsagėlės nėra tiksliai aišku. Pasak Žilvino Kuprėno, manoma, kad sąsagėlės įkrito jau supakavus maistą į atskiras pakuotes.

„Bendravome su šį „Jammi“ valdančiu franšizės partneriu ir panašu, kad sąsagėlės įkrito jau supakavus maistą, segant atsiskaitymo čekį prie maišelio. Kadangi neseniai pristatėme internetinę „Jammi“ užsakymų sistemą, tai yra įprasta praktika norint užtikrinti, kad kartu su užsakymu svečiai gautų fiskalinius čekius“, – tvirtina „Jammi“ atstovas.

Anot Ž. Kuprėno, nutikus panašioms situacijos, patogiausias būdas pranešti apie kokybės neatitikimą yra užpildyti atsiliepimo formą esančią adresu www.jammi.lt/atsiliepimai:

REKLAMA
REKLAMA

„Tokiu atveju galima pateikti visą reikalingą informaciją (datą, laiką, vietą, kurioje susidurta su nepatogumais ir kt.), kad galėtume situaciją išspręsti kaip įmanoma greičiau.“

Privalo atlyginti padarytą žalą

Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) specialistai pabrėžia, kad dėl užteršto produkto pašalinėmis medžiagomis patyręs žalą asmuo turi teisę reikalauti, kad produktas būtų pakeistas į tokią pat tinkamos kokybės prekę, ar grąžinti prekę pardavėjui ir reikalauti grąžinti sumokėtus pinigus.

„Jei pardavėjas, paslaugų teikėjas nesutinka su vartotojo reikalavimais, privalo per 14 dienų pateikti išsamų, motyvuotą rašytinį atsakymą. Jeigu nepavyksta susitarti, vartotojas turi teisę kreiptis į Valstybinę maisto ir veterinarijos tarnybą visą parą veikiančiu nemokama telefono numeriu 8 800 40 403 arba užpildyti elektroninę skundo formą – anketą“, – teigia VMVT atstovai.

Pildydamas skundą asmuo turėtų pateikti tikslius duomenis, kurie bus reikalingi tiriant nutikusią situaciją: pranešėjo ir įmonės duomenis, produkto pavadinimą ir su juo susijusią informaciją, įvardinti tikslią priežastį dėl ko yra skundžiamasi bei pateikti kitą, papildomą informaciją apie padarytą žalą, apsinuodijimus ir panašiai.

REKLAMA
REKLAMA

„Jei yra įrodoma, kad žmogaus skundas pasitvirtino ir / ar buvo padaryta žala sveikatai, dėl nekokybiško produkto, tokiu atveju paslaugas teikianti įmonė turėtų peržiūrėti savo maisto tvarkymo valdymo procesus taip, kad užtikrintų, jog maistas būtų tvarkomas pagal visus keliamus reikalavimus, kad galutinis produktas tiekiamas į rinką būtų saugus ir kad tokia situacija daugiau nepasikartotų“, – tvirtina procedūros eigą VMVT specialistai.

Be to, Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos atstovai pažymi, kad jeigu padaryta žala asmeniui yra įrodyta, tačiau maitinimo įstaiga ar bet koks kitas viešasis subjektas neketina atlyginti padarytos žalos, tokiu atveju nukentėjusysis gali kreiptis į teismą ir žalos atlyginimas gali būti išieškomas civilinio proceso tvarka.

Anot VMVT, šią teisę įtvirtina Lietuvos Respublikos Maisto įstatymo 7 str. 6 punkto nuostata:

„Maisto tvarkymo subjektai ar su maistu besiliečiančių gaminių ir medžiagų gamintojai ar tiekėjai Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nustatyta tvarka atlygina dėl netinkamos maisto ar su maistu besiliečiančių gaminių ir medžiagų saugos ar kokybės atsiradusią žalą vartotojams.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų