Per nacionalinę Lietuvos televiziją startavo pirmasis televizijos laidų ciklas „Keliaukime po Lietuvą“. Laidomis bus siekiama sudominti Lietuvos gyventojus atrasti šalį, pažinti jos regionus, istoriją, kultūrą, kurortuose teikiamas paslaugas.
„Lietuviai kasmet keliauja vis daugiau, esame išsilavinę ir žingeidūs piliečiai, tačiau ne visada gebame pamatyti, kad kartais nėra būtina vykti toli, kad galėtume pasimėgauti nuostabiais gamtos peizažais, aktyvaus turizmo teikiamais malonumais, kultūrinėmis programomis, kokybiškomis sveikatingumo ir SPA paslaugomis. Skatinti vietinių turizmą yra vienas iš prioritetinių mūsų uždavinių, todėl sieksime, kad televizijos laidos būtų itin patrauklios žiūrovų akims, paskatintų juos keliauti siūlomais maršrutais ir pažinti savo šalį“, - sakė Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos l.e.p. direktorius Juozas Raguckas.
Iš viso bus parodyta 15 televizijos laidų, skatinančių vietinį turizmą. Laidos bus rodomos itin patogiu žiūrovams metu – sekmadieniais, 20 valandą. Pirmoji laida pakvietė Lietuvos gyventojus prisijungti prie „Didžiojo žygio po Baltijos šalis“. Žiūrovai buvo raginami aplankyti po 10 dar keliautojų neatrastų turizmo objektų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Sekanti laida bus skirta vietinį turizmą skatinančio projekto „Kelionių maratonas Žalgirio mūšio 600-osioms metinėms paminėti“ populiarinimui. Šiuo kelionių maršrutu susidomėję turistai kviesti aplankyti istorines, Žalginio mūšio laikus menančias vietas Lietuvoje. Sekančios trys laidos pakvies žiūrovus atrasti patrauklias vandens turizmo vietoves Lietuvoje, pristatys konkurso „Patraukliausia vandens turizmo vietovė“ nugalėtojus – Zarasų kraštą. Paskutinė šiais metais pasirodysianti laida bus skirta Jono Pauliaus II piligrimų kelio maršruto pristatymui ir populiarinimui. Likusios 9 televizijos laidos bus transliuojamos kitais metais prieš prasidedant kelionių sezonui – vasarai. 2011 metų kovo ir balandžio mėnesį bus transliuojamos laidos, kuriose Lietuvos gyventojai bus išsamiai supažindinti su pagrindinėmis turizmo nišomis Lietuvoje: pažintiniu ir kultūriniu turizmu bei aktyviu ir sveikatingumo turizmu.
Laidų sukūrimas ir transliavimas Lietuvos gyventojams yra finansuojamas iš Europos Sąjungos lėšų, skirtų vietinio turizmo populiarinimui ir skatinimui.