Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Apie ilgus ar tankius plaukus svajoja kiekviena moteris, taip pat ir vyrai. Pastebėjus išretėjusią plaukų linija, matydami išslenkančius plaukų kuokštus skubame nerimauti ir bandyti spręsti problemą vartojant papildus ar keisdami plaukų priežiūros priemones. Visgi, dažniausiai problema yra kiek kitur – mitybos įpročiuose.

Apie ilgus ar tankius plaukus svajoja kiekviena moteris, taip pat ir vyrai. Pastebėjus išretėjusią plaukų linija, matydami išslenkančius plaukų kuokštus skubame nerimauti ir bandyti spręsti problemą vartojant papildus ar keisdami plaukų priežiūros priemones. Visgi, dažniausiai problema yra kiek kitur – mitybos įpročiuose.

REKLAMA

Dr. Jennifer Haley express.co.uk patvirtino, kad mityba atlieka svarbų vaidmenį jūsų plaukams. Yra tam tikrų maisto produktų, kurie gali padėti sustiprinti plaukus.

Kai kuriuose maisto produktuose jūsų plaukams yra nepakeičiamų riebalų rūgščių, tokių kaip omega-3. Riebios žuvys yra puikus omega-3 šaltinis, pavyzdžiui, tunas, skumbrė, lašiša ir silkė.

Riebioje žuvyje taip pat yra baltymų, seleno ir B grupės vitaminų, kurie gali padėti palaikyti sveikus plaukus. Kitas puikus maistas, kurį galite įtraukti į savo mitybą, jei jo dar nevalgote, yra kiaušiniai.

REKLAMA

Gamtos „multivitaminais“ laikomuose kiaušiniuose yra plaukus puoselėjančių baltymų, biotino, seleno ir cinko.

Baltymai yra itin svarbūs užkertant kelią plaukų slinkimui, nes per mažas baltymų kiekis gali paskatinti plauką patekti į „poilsio“ plauko ciklo fazę.

Vienas tyrimas, paskelbtas International Journal of Trichology, parodė, kad 38 procentams moterų, kurios skundėsi dėl plaukų slinkimo, kad jų organizme trūko biotino, kurio ir yra gausu kiaušiniuose. Plaukus stiprinti padeda ir gausūs vitaminų, mineralų ir maistinių medžiagų  lapiniai žalumynai, tokie kaip: kopūstai, špinatai.

Plaukams naudingi vaisiai

Vaisiai yra dar viena plaukams naudinga maisto rūšis, nes juose gausu antioksidantų, kurie yra svarbūs sveikiems plaukams.

Plaukų būklę gerina štai šie vaisiai:

  • įvairios uogos;
  • vyšnios;
  • abrikosai;
  • vynuogės;
  • apelsinai.

Vitaminas C padeda organizmui pasisavinti geležį ir gaminti kolageną, kuris yra vienas iš baltymų, stiprinančių plaukus ir padedantis išvengti plaukų slinkimo.

REKLAMA
REKLAMA

Dr. Haley taip pat rekomenduoja valgyti graikinius riešutus, braziliškus riešutus, migdolus, linų sėklas ir ispaninio šalavijo sėklas.

Slenkantys plaukai: kada tai dar yra normalu?

NHS tikina, kad norma, kai kasdien prarandama nuo 50 iki 100 plaukų yra laikoma normalia.

Laikinas plaukų slinkimas gali būti siejamas su stresu, liga, vėžio gydymu, svorio kritimu ir geležies trūkumu. Kai kurios plaukų slinkimo priežastys yra genetinės ir nuolatinės, pavyzdžiui, vyrų ir moterų nuplikimas.

Norint sustabdyti moterų ar vyrų nuplikimą, būtina nedelsiant gydyti minoksidiliu. Tačiau nutraukus gydymą, plaukų slinkimas tęsis, todėl tai gali būti įsipareigojimas visam gyvenimui. Kai kuriems žmonėms gydymas minoksidiliu gali būti brangus, todėl gali prireikti alternatyvų, pavyzdžiui sintetiniai perukai, kurie gali tarnauti iki devynių mėnesių arba tikrų plaukų perukai, kurie tarnaus iki ketverių metų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų