Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pakraupusi mama gamindama vaikui vakarienę parduotuvėje pirktų ryžių pakelyje rado knibždančius vabzdžius.

Pakraupusi mama gamindama vaikui vakarienę parduotuvėje pirktų ryžių pakelyje rado knibždančius vabzdžius.

REKLAMA

„Miss Brown“ pasivadinusi moteris juos pastebėjo tada, kai ruošėsi pilti ryžius į vandenį. Pirkinį ji tuoj pat grąžino į prekybos centrą „Tesco Extra“, esantį Bristolyje, Didžiojoje Britanijoje, ir pinigus, žinoma, atgavo.

Žiniasklaidai ji sakė: „Pamačiau, kad ten ropoja kažkas juodo. Pasižiūrėjau į maišelį ir pamačiau, kad jų – daugiau nei vienas.“

Į parduotuvę parnešusi 2 kg dydžio ryžių maišelį, ji gavo patikinimą, kad produktą bus išsiųstas tyrimams. Tačiau atsakymo gali tekti palaukti net iki trijų mėnesių, rašoma dailystar.co.uk.

Žmonės turi atidžiai tikrinti savo naudojamus ryžius

Vyresnio amžiaus studentė „Miss Brown“ sakė: „Žmonės turi apie tai žinoti ir atidžiai tikrinti savo naudojamus ryžius.“

REKLAMA

Jos ryžiuose rasti padarėliai labai primena straubliukais vadinamus vabzdžius. Straubliukus išnaikinti gali būti sudėtinga, nes jie labai greitai dauginasi, bet šie gyviai žmonėms nėra pavojingi. Iš parduotuvės „Tesco“ moteris ne tik atgavo savo už ryžius sumokėtus pinigus, bet ir kaip geros valios ženklą gavo 10 svarų dydžio dovanų čekį.

„Tesco“ atstovas sakė: „Mums labai gaila, kad taip nutiko. Mūsų ryžiai gamybos procese yra atidžiai tikrinami, o tada vėl testuojami pakavimo proceso metu. Džiaugiamės, kad klientė pakuotę grąžino mums, todėl kolegos galėjo jai grąžinti už ją pinigus bei pradėti tyrimą.“

Vasario mėnesį vienas „McDonald's“ valgęs žmogus pravėręs mėsainį rado keistą ingredientą – negyvą vabalą. Žmogus Wigane, netoli Mančesterio, užsisakė „Big Tasty“ mėsainį ir buvo nemaloniai nustebintas. Užsakymą jis gavo per „Uber Eats“ programėlę maždaug 21 valandą vakaro, bet jo valgyti taip ir nepradėjo, nes pajuto nemalonų kvapą. Pasibjaurėjimą keliančiu savo radiniu jis pasidalino internete ir rašė: „Tikrinkite savo mėsainius – nuo šio mane supykino.“

„McDonald‘s“ atstovas žiniasklaidai tuomet sakė, kad įmonėje dėl šio atvejo pradėtas vidinis tyrimas. Jis teigė: „Mums labai gaila, kad šiam klientui pasitaikė toks nemalonus atvejis. Maisto sauga mums yra esminis dalykas, todėl labai akcentuojame kokybės kontrolę ir laikomės labai griežtų standartų, kad tokių netobulumų nepasitaikytų.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų