• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po žąsų antpuolio – sėkmingas nusileidimas upėje

Daugiau nei 150 keleivių išgyveno avarinį „US Airways“ kompanijos lėktuvo nusileidimą vakar Hadsono upėje, Niujorko mieste. Tik 78-iems keleiviams prireikė medikų pagalbos: jie sugebėjo atsipirkti smulkiais sužeidimais ir nubrozdinimais.

REKLAMA
REKLAMA

Įvykio liudininkų ir policijos teigimu, 150 keleivių ir 5 įgulos nariai stovėdami ant plūduriuojančio orlaivio sparnų laukė pagalbos, kol buvo išgelbėti šalimais plaukiojusių keltų ir specialiųjų policijos laivų. Pilotas Chesley Sullenbergeris atsisakė vilktis gelbėjimosi liemenę ir lėktuvą paliko paskutinis, prieš tai asmeniškai kelis kartus patikrinęs, ar salone nėra užsilikusių keleivių.

REKLAMA

Laineris „Airbus A320” vos prieš šešias minutes buvo pakilęs iš oro uosto „La Guardia“ ir skrido į Šarlotės miestą Šiaurės Karolinoje, kai du jo variklius užpuolė žąsų pulkai. Pilotas akimirksniu priėmė drąsų sprendimą nutupdyti orlaivį upėje, visai šalia vienos iš Manhatano gatvių. Apsisukti ir grįžti į oro uostą lėktuvas nebegalėjo.

REKLAMA
REKLAMA

Vieno iš liudininkų teigimu, lėktuvui pakilus jau už kelių minučių pasigirdo sprogimas. „Visur buvo pilna dūmų ir kvepėjo dujomis“, - teigė jis.

Lėktuvus nusileidus Hadsono upėje avariniu būdu, jis išsyk buvo apsuptas keleivinių keltų ir gelbėjimosi valčių. Šimtai smalsuolių stebėjo gelbėjimo operaciją iš savo biurų Manhatane.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Keleiviams besiropščiant ant lėktuvo sparnų per avarinius išėjimus, orlaivis pradėjo skęsti ir į saloną pradėjo plūsti vanduo. Kai kurie iš keleivių paslydo ir nuo lėktuvo sparnų įkrito į ledinį upės vandenį. Po trijų minučių orlaivis nugarmėjo į upės dugną. Liudininkai pripažino, kad pilotas lėktuvą nutupdė meistriškai, šiam lekiant net 300 km per val. greičiu.

REKLAMA

Amerikos vyriausybė pareiškė, jog įvykis nesietinas su terorizmu. Aviacijos ekspertai savo ruožtu tvirtina, kad atvejai, kai paukščių pulkai atakuoja lėktuvą, itin reti.

„La Guardia“ oro uosto istorijoje tai ne pirmas atvejis, kada lėktuvams prireikia avariniu būdu leistis upėje. Oro uostas yra dažnai kritikuojamas dėl pernelyg trumpų pakilimo takų. Tačiau Niujorko savivaldybė jau anksčiau pareiškė, kad plėsti juos esą per brangu.



REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų