Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

Reikšmingu postūmiu verslui augti gali tapti vidinės jo kultūros pokyčiai ir puoselėjamas didesnis atvirumas bei pagarba vieni kitiems. Tokią „Volfas Engelman“ transformaciją stebi bendrovės Personalo ir administracijos vadovė Sandra Nezabitauskienė. 

Reikšmingu postūmiu verslui augti gali tapti vidinės jo kultūros pokyčiai ir puoselėjamas didesnis atvirumas bei pagarba vieni kitiems. Tokią „Volfas Engelman“ transformaciją stebi bendrovės Personalo ir administracijos vadovė Sandra Nezabitauskienė. 

REKLAMA
REKLAMA

Didžiąją dalį šių teigiamų vidinės kultūros pokyčių ji sieja su pastaruoju dešimtmečiu, kai įmonė susigrąžino istorinį vardą ir prekės ženklą. Nuo tada „Volfas Engelman“ stengiasi išlaikyti džentelmeniškumo toną tiek bendrovės viduje, tiek bendraudamas su partneriais ir, žinoma, vartotojais. O tapdama projekto „Lietuvos garbė“ rėmėja, „Volfas Engelman“ komanda didžiuojasi galėdama prisidėti prie iškiliausių šalies žmonių darbų įvertinimo. 

„Volfas Engelman“ pradėjote dirbti tuomet, kai bendrovė dar vadinosi „Ragutis“. Tačiau kitąmet bus jau dešimt metų, kai prekės ženklas susigrąžino istorinį vardą. Kokią įtaką šis pokytis turėjo bendrovei? 

Tapę „Volfas Engelman“, susigrąžinome istoriją, taip pat pakeitėme savo požiūrį. Pradėjome labiau savimi didžiuotis, tačiau ši transformacija vyko visapusiškai. Keitėsi produktai, darbo aplinka, bendrovė tapo inovatyvesnė, atnaujinome gamybos procesus, patalpas. Visgi keitėsi ne tik išorė, bet ir vidinė kultūra. Išaugo rūpestis komanda ir pagarba jai, o asmeninis didžiavimasis palietė ir vartotojus. Mūsų puoselėjamos vertybės ir geras tonas reikalauja pasitempti, todėl visą šį orumą ir širdį sudedame į tai, ką darome. 

REKLAMA
REKLAMA

Vadinasi, prie šių pokyčių prisidėjo visi, kurie dirba bendrovėje „Volfas Engelman“? 

Kintanti mūsų darbo kultūra yra visos komandos nuopelnas. Tačiau pokyčiai neįvyko per naktį – vidinė darbuotojų motyvacija augo nuosekliai. Kartu formavosi komandos lojalumas – įmonėje yra maža personalo kaita, o norinčių pas mus dirbti išankstinė nuomonė būna panaši. Jie ateina žinodami, kad bus maloniai priimti ir vertinami. 

Tokias bendrovės pastangas atliepia ir praėjusių metų balandžio–rugsėjo mėnesiais vykdytas nuomonės tyrimas. Jis atskleidė, kad Lietuvos vartotojai „Volfas Engelman“ alaus prekės ženklą vertina palankiausiai. Kaip pavyko pasiekti tokį rezultatą? 

Mūsų prekės ženklui džentelmeniškumas yra labai svarbus. Manau, dėl to esame labai mėgstami ne tik tradiciškai palankios vyrų, bet ir dailiosios lyties atstovių auditorijos. Tai patvirtina ir visuomenės nuomonės tyrimas. Jo duomenimis, moterys „Volfas Engelman“ vertina dar palankiau nei visa auditorija. Tačiau mūsų reputacija ir dėmesys produktų kokybei yra tik dalis sėkmės. Prie tokio mums reikšmingo pripažinimo labai daug prisidėjo ir mūsų darbuotojai. Visos personalo grandys yra svarbios bendrovei augti, todėl turėdami tiek kvalifikuotus specialistus, tiek demokratiškus vadovus galime tikėtis pačių geriausių rezultatų.

REKLAMA
REKLAMA

Suprantame, kad kiekvienas komandos narys yra prekės ženklo ambasadorius, kuris turi viską žinoti apie savo gaminamą produkciją, įmonę, kurioje dirba. Todėl organizuojame vidinę „Alaus akademiją“ – mums labai svarbi tokia visapusiška edukacija, taip pat motyvacijos skatinimas. „Volfas Engelman“ prekės ženklą, mes, darbuotojai, mylime ir patys jį labai vertiname. Džiugu, kad jausmas abipusis: dėl tokio individualaus požiūrio pripažinimo sulaukiame ir iš vartotojų. Jį siejame su vidinėmis vertybėmis ir komandos asmeniniu augimu – ir kaip specialistų, ir kaip asmenybių. 

COVID-19 pandemijos išbandymai palietė daugybę sričių. Kaip šie iššūkiai paveikė „Volfas Engelman“ vidinę kultūrą? 

Dabar, žvelgiant tiek į pirmąją, tiek į antrąją pandemijos bangas, galima sakyti, kad tapome tik stipresni. Reagavome labai anksti, turėjome aiškų veiksmų planą. Žinojome, kaip turime dirbti ir saugotis, todėl išvengėme papildomo streso ar neaiškumų. Apsaugos priemonėmis aprūpinome ne tik savo komandą – jų išsiuntėme ir pagelbėjome kitose šalyse esantiems „Olvi“ grupės padaliniams. Taip pat sudarėme darbo grupę, koordinavome informaciją, veiksmus – situacija buvo tinkamai ir sklandžiai suvaldyta.

REKLAMA
REKLAMA

Viską komunikuojame atvirai: kas savaitę darbuotojams pranešame, kiek greitųjų testų padaryta, koks skaičius yra susirgusių, besiizoliuojančių, kokių naujų apsaugos priemonių įsigijome. Pandemijos valdymas, kaip ir vidinė mūsų kultūra, iki šiol yra paremta skaidrumu, atvirumu ir aiškumu. Tai ir mūsų darbuotojų nuopelnas: esame jiems dėkingi už atsakomybę, pasitikėjimą, sutartų taisyklių laikymąsi, įvairių drąsių idėjų siūlymus. 

Vadinasi, tiek ekstremaliomis aplinkybėmis, tiek įprastomis sąlygomis „Volfas Engelman“ stengiasi laikytis pasirinkto kurso? 

Tikrai taip. Mūsų turimas vertybes tokios ekstremalios situacijos tik dar labiau sustiprina. Visgi verta pabrėžti, kad išorės sėkmė yra vidinių išteklių stiprinimo rezultatas. Tačiau mūsų darbas neapsiriboja vien kasdienių pareigų vykdymu: esame be galo draugiški, atviri, nuoširdūs. Tai lemia ir šiltesnį bendravimą, ir geresnį bendradarbiavimą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų