Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
8
Kiek reikia miegoti, kad nemirtumėte per anksti? (nuotr. 123rf.com)

„Darbe patiriamas stresas gali prisidėti prie 120 tūkst. mirčių kasmet“, – teigia medicinos ekspertai. Meditacija – vienas iš streso priešnuodžių.

8

„Darbe patiriamas stresas gali prisidėti prie 120 tūkst. mirčių kasmet“, – teigia medicinos ekspertai. Meditacija – vienas iš streso priešnuodžių.

REKLAMA

Stresas yra praėjusio amžiaus pabaigos ir šio amžiaus pradžios nuodas. Žmonės jį patiria beveik kasdien, tai atsiliepia ne tik nuotaikai, bet ir sveikatai. Tą patį galima pasakyti ir apie nerimą.

Nerimas darbe

Jis gali nužudyti daugiau žmonių nei diabetas, Alzheimerio liga ar gripas. Kai esame pervargę ir apimti streso, apie produktyvumą šnekėti sunku. Pirmiau reikia atsipalaiduoti ir tik tuomet kibti į darbus. Tyrimai rodo, kad įvairios meditacijos programos padėjo žmonėms, jaučiantiems didelį klinikinį nerimą, taip pat daugumą tiriamųjų išgydė nuo depresijos. Meditacija padeda lengviau susidoroti su stresu, dėl šios priežasties kai kurie žmonės net numeta svorio – kai nebėra streso, nelieka ir emocinio valgymo poreikio.

REKLAMA

Sunku užmigti

Neretam pažįstamas jausmas: kūnas ir protas pervargę, bet užmigti nepavyksta. Lenda įvairiausios mintys, pradedame nervintis ir tampa dar sunkiau užmigti. Taip jaučiasi maždaug trečdalis žmonių, dauguma jų dirba protinį darbą. Tinkamai praktikuojama meditacija padeda išmokti atsipalaiduoti ir „išjungti“ protą – to reikia, kad pavyktų užmigti.

Širdies ir kraujagyslių ligos

Tai viena dažniausių mirčių priežasčių visame pasaulyje. Dažnesnė už vėžį. Nors širdies ligos neretai genetiškai paveldimos, daug kas priklauso ir nuo mūsų gyvenimo būdo. Jei patiriame stresą ir nemėginame to kontroliuoti, mažai judame ir nesveikai maitinamės, nenuostabu, kad ir vidutinio amžiaus žmogus gali patirti insultą. Geriausias priešnuodis – meditacija. Amerikiečiai mokslininkai teigia, kad ji širdžiai gali padėti labiau nei vaistai.

REKLAMA
REKLAMA

Chroniški skausmai

Nesvarbu, kurią kūno dalį skaudėtų, – skausmas labai nemalonus ir sekinantis. Tačiau specialistų praktika rodo, kad meditacija sumažina stiprių nuskausminamųjų poreikį, nes aktyvina smegenų sritis, atsakingas už skausmo suvokimą, t. y. meditacija kontroliuoja skausmą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų