REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Žinomas filmų apie „Harį Poterį“ aktorius Matthew Lewisas, suvaidinęs Nevilį Nevėkšlą, socialiniame tinkle „Twitter“ pasidalijo savo nusivylimu oro linijų bendrove, teigdamas, kad iš pirmosios klasės jis buvo perkeltas į ekonominę klasę be jokio paaiškinimo ir atsiprašymo.

Žinomas filmų apie „Harį Poterį“ aktorius Matthew Lewisas, suvaidinęs Nevilį Nevėkšlą, socialiniame tinkle „Twitter“ pasidalijo savo nusivylimu oro linijų bendrove, teigdamas, kad iš pirmosios klasės jis buvo perkeltas į ekonominę klasę be jokio paaiškinimo ir atsiprašymo.

REKLAMA

Aktorius užsipuolė oro linijų bendrovę po to, kai, kaip įtariama, buvo išvarytas iš pirmosios klasės lėktuvo, skrendančio į gerbėjų suvažiavimą Kanadoje.

Pramogų pasaulio žvaigždė savo „Twitter“ sekėjams pasakojo, kad jam artėjant prie Orlando tarptautinio oro uosto vartų pirmosios klasės bilietas buvo suplėšytas ir jis buvo perkeltas į ekonominę klasę, rašoma themirror.co.uk.

Išliejo pyktį socialiniame tinkle

Vyras rašė: „Patvirtinta. @AirCanada yra blogiausia oro linijų bendrovė Šiaurės Amerikoje. Ir tai jau kažką sako.“ Jo įrašas sulaukė beveik 4000 „patiktukų“ paspaudimų ir buvo pasidalintas 434 kartus, o kiti socialinio tinklo vartotojai taip pat pasidalijo savo nuoskaudomis dėl šios oro linijų bendrovės.

REKLAMA
REKLAMA

Keliuose atsakymuose kitiems „Twitter“ vartotojams Matthew teigė, kad turėjo bilietą skristi pirmąja klase iš Orlando į Torontą, tačiau buvo perkeltas į ekonominę klasę.

REKLAMA

„Mane išvarė iš pirmos klasės į lėktuvo galą, yra kaip yra, bet tai padarė prie vartų. Tiesiogine prasme suplėšė mano bilietą. Jokio paaiškinimo, išskyrus „pilnas skrydis“, – sakė aktorius.

„Pasakė, kad jei noriu tai sutvarkyti, turėčiau kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių. Paklausiau, kur tai yra. „Toronte.“ Aš Orlande“, – piktinosi „Hario Poterio“ žvaigždė.

Jis rašė: „Tiesą sakant, nieko panašaus dar nebuvau patyręs. Jau anksčiau esu patyręs akibrokštų. Tai priklauso nuo teritorijos. Bet prie vartų, likus mažiau nei dviem minutėms iki įlaipinimo ir be jokio paaiškinimo ar atsiprašymo? Niekada. Jie net pasakė, kad jei noriu skųstis ar susigrąžinti pinigus, turiu kreiptis į juos!“

REKLAMA
REKLAMA

Bendrovė sureagavo į pasipiktinimą

Pareiškime „CTV News Toronto“, kuriuos cituoja themirror.co.uk, Matthew teigė, kad su „Air Canada“ asmeniškai dėl šio incidento dar nekalbėjo.

„Air Canada klientų aptarnavimas yra kvailas“, – sakė jis. – Ir mes, kaip visuomenė, neturėtume pritarti, kad būtų normalizuojamas pelnymasis iš per didelių užsakymų ir žmonių išmetimo iš skrydžių.“

Komentuodama Matthew tviterio žinutę, „Air Canada“ sakė: „Sveiki, Matthew, apgailestaujame tai išgirdę. Prašome atsiųsti mums žinutę su išsamesne informacija apie problemą, pažiūrėsime, ar galėsime toliau padėti.“

Bendrovė „CTV News Toronto“ sakė, kad šis klausimas yra nagrinėjamas ir jie kol kas negali pateikti išsamesnių komentarų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų