REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
7
Tokio pasisekimo nesitikėjo: lietuvės švarkelis pasirodė pasaulinio garso seriale (nuotr. SCANPIX) tv3.lt fotomontažas

Kaunietė Augustė Barbora metus laiko savo „Instagram“ profilyje siūlo žmonėms įsigyti jos dėvėtų drabužių parduotuvėse atrastų lobių, tačiau kas galėjo pamanyti, kad jos parduodamas dailus švarkelis pasirodys pasaulinio garso seriale „Emily in Paris“, dėl kurio daugelis eina iš proto.

7

Kaunietė Augustė Barbora metus laiko savo „Instagram“ profilyje siūlo žmonėms įsigyti jos dėvėtų drabužių parduotuvėse atrastų lobių, tačiau kas galėjo pamanyti, kad jos parduodamas dailus švarkelis pasirodys pasaulinio garso seriale „Emily in Paris“, dėl kurio daugelis eina iš proto.

REKLAMA

Mergina sako, kad jau buvo prarandanti viltį seriale išvysti švarkelį iš savo spintos antrajam sezonui jau einant į pabaigą, tačiau nepalaidojusi paskutinės vilties galiausiai plūdo džiaugsmu – svajonė išsipildė.

Lobių netrūksta

25-erių Augustė Barbora neslepia, jog labai seniai pamėgo lankytis dėvėtų drabužių parduotuvėse ir ten ieškoti lobių. Stilingai atrodyti norėjosi nuo pat mažumės, visada jautė trauką stilingiems drabužiams, tik tuo metu kišenėje švilpė vėjai – taip atsirado pomėgis ieškoti gėrybių ten, kur daugelis jų mažiausiai tikisi.

„Pinigų kaulyti iš tėvų nekenčiau kaip katinas vandens, tada turbūt ir radau savo aukso gyslą. Pradėjau landžioti po dėvėtų drabužių parduotuves, kuriose rastus perliukus parduodavau arba išmainydavau su bendraamžėmis. Gautos pajamos, nors ir nedidelės, šildydavo ir studentišką kišenę“, – atvirauja pašnekovė.

REKLAMA
REKLAMA

Nedrąsi pradžia varstant dėvėtų drabužių parduotuvių duris, pirmieji žingsniai juos parduodant atsipirko – viskas prieš beveik metus išaugo į rimtą veiklą. Dabar ji jau greitai metus minėsiančioje „Instagram“ parduotuvėlėje „dressedherring“ žmonėms siūlo įsigyti jos rastus ir atrinktus dėvėtų drabužių parduotuvių lobius.

REKLAMA

Paganyti akis tikrai yra kur, mat lobių dėvėtų drabužių parduotuvėse nestinga – tereikia nepatingėti, skirti tam laiko ir pasikuisti tarp daugybės daiktų, kol randi tai, kas patraukia akį.

„Dažnas žmogus net neįsivaizduoja, kokių turtų ten galima rasti. Tarp jų – net nauji drabužiai, batai ir rankinės su etiketėmis. 

Mano tobuliausias laisvadienis atrodo taip: skani kava gertuvėje, žemėlapis, muzika, mano vintažinis automobilis ir kelionė po mažus Lietuvos miestelius, kurių mažose parduotuvėse slepiasi vertingi daikčiukai“, – su šypsena pasakoja mergina.

REKLAMA
REKLAMA

Jei tik reikia, nupirktą drabužį ar aprangos detales mergina patvarko, paruošia pardavimui, pasitelkusi savo meniškumo gyslelę juos nufotografuoja, sukuria nuotaikingą aprašymą ir įkelia pardavimui. 

Pastebėjo serialo kūrybinė komanda

Vieną dieną savo „Instagram“ paskyroje pardavimui ji įkėlė dailų ryškų spalvotą ispanų mados ženklo „Desigual“ kurtą švarkelį. Šiandien Augustė Barbora juokiasi, kad likimas lėmė, jog juo susidomėjusi pirkėja persigalvojo:

„Pamenu, juo domėjosi ir viena lietuvė, tačiau dėl kažkokios priežasties nenupirko. Tai dabar galvoju – kaip gerai, kad visgi nenupirko!“

Mergina tuo džiaugiasi ne šiaip sau – švarkelį pastebėjo ir garsaus serialo „Emily in Paris“ kūrėjai. Dar praėjusių metų birželio mėnesį Augustė Barbora sulaukė žinutės iš pirkėjų, o pamačiusi, kas jie, nenustygo vietoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Švarkelis buvo nupirktas dar birželio pradžioje, kai pradėtas filmuoti antras serialo sezonas. Siuntimo etiketėje pamačiau, kad nupirko įmonė, teikianti kostiumų kūrimo paslaugas kino industrijai. Tarp adreso eilučių buvo nurodytas „Emily in Paris“ kostiumų departamentas“, – džiaugsmingai pasakojo pašnekovė.

Vien išvydusi šio serialo pavadinimą mergina netvėrė džiaugsmu, tačiau emocijoms atslūgus grįžo į realybę ir ėmė svarstyti, ar tikimybė, jog švarkelis bus panaudotas filmavimuose, reali ir nė nemanė, kad jį išties išvys viename iš epizodų. Vis dėlto viduje ilgą laiką kirbėjo noras, kad tai taptų realybe.

Švarkelį išvydo seriale „Emily in Paris“

Pasirodžius antrajam serialo sezonui Augustė Barbora nieko nelaukusi pradėjo jį žiūrėti, o įpusėjusi serijas jau net nesitikėjo išvysti parduotą švarkelį. 

REKLAMA

Tačiau viltis miršta paskutinė – į pačią „Emily in Paris“ sezono pabaigą akylai stebėdama išvydo ryškų „Desigual“ mados ženklo drabužį, kurį pardavė serialo kostiumų departamentui. Širdis nusirito į kulnus, emocijos paėmė viršų ir užplūdo begalinis džiaugsmas.

„Negalėjau tuo patikėti. Žiūrėdama devintą seriją iš dešimtos jau buvau palaidojusi viltį pamatyti švarkelį seriale, tačiau jį pamačiusi šokinėjau iš laimės. 

Nors juo buvo aprengta ne pagrindinė veikėja, man tai nebuvo svarbu. Svarbiausia, kad drabužis į „Netflix“ serialą pateko iš mano rankų“, – vis dar negalėdama patikėti tuo, kas įvyko, kalbėjo ji.

REKLAMA

Pašnekovė neslepia, jog savo veiklą labai brangina ir į ją deda daug meilės ir pastangų, todėl išvydusi švarkelį įsitikino – tai didelis mylimo darbo įvertinimas. O gal likimo siųsta dovana, už kurią liks dėkinga labai ilgai. Anksčiau apie tai nė nesvajojusi, šiandien ji užtikrintai sako, kad svajonės vis dėlto tampa realybe, net kai mažiausiai to tikiesi.

„Anksčiau net nebūčiau pagalvojusi, kad iš mano spintos į pasaulinio garso serialą pateks bent vienas drabužis, o dabar matau, kad gali išsipildyti netikėčiausios svajonės“, – pasipuošusi plačia šypsena džiaugėsi Augustė Barbora.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų