Fitneso trenerė Inga Žuolytė: kaip atsikratyti riebalų pilvo srityje

Artėjantis pavasaris – tinkamiausias metas imtis veiksmų siekiant atsikratyti per žiemą priaugto svorio. Be abejo, dažnai moteriai daugiausia rūpesčių kelia pilvo srityje besikaupiantys riebalai, verčiantys rinktis platesnius drabužius ir vis stengtis paslėpti erzinančiu trūkumus.

15

Fitneso atstovė, asmeninė trenerė Inga Žuolytė dalinasi patarimais su dailiosios lyties atstovėmis, kaip greičiau pasiruošti šiltajam sezonui ir atsikratyti nepageidaujamo riebalinio sluoksnio. „Nors moterys dažnai akcentuoja nepasitenkinimą pilvo sritimi, riebalai yra linkę kauptis ne vien šioje kūno vietoje. Vienoms moterims dėl netinkamo gyvenimo būdo bei mitybos suapvalėja veidas ar suminkštėja rankos, kitoms daugiausia riebalų susikaupia pilvo ar kojų srityje. Tai, kur riebalai yra linkę labiausiai kauptis, dažniausiai priklauso nuo žmogaus genetikos.

(15 nuotr.)
FOTOGALERIJA. Inga Žuolytė - bikinio fitneso atstovė ir asmeninė trenerė

Vis dėlto, moksliniais tyrimais įrodyta, jog moterims riebalų kaupimuisi pilvo srityje įtaką daro stresas bei įtampa. Jaučiant nuolatinę įtampą organizmas išskiria streso hormoną – kortizolį. Šio hormono receptorių pilvo srityje yra daugiausia ir būtent dėl to sparčiai besikaupiantys riebalai šioje kūno vietoje neduoda moterims ramybės“, – tvirtina Inga Žuolytė.

Nuo ko pradėti?

Nors ir noras būti lieknesnei ir turėti plokščią pilvuką gali būti begalinis, be tinkamų žinių, kaip tikslingai deginti riebalinį sluoksnį, rezultatai gali būti nuviliantys. Be abejo, pirmoje vietoje – mityba, kadangi net ir daug sportuojant, be taisyklingos mitybos nieko nepasieksite.

„Norint sudeginti riebalinį sluoksnį pilvo srityje mitybos principų reikėtų laikytis tų pačių, kaip ir apskritai metant svorį ar siekiant gyventi sveikiau. Pirmiausia, būtina atsisakyti cukraus, miltinių patiekalų, alkoholio, saldumynų, mažinti suvalgomų vaisių kiekį, kaip obuoliai, citrusiniai vaisiai, nuo kurių gali ir pūsti pilvą.

(31 nuotr.)
FOTOGALERIJA. Tik su bikiniu: Aarono Perezo mylimoji – pribloškiančios figūros

Taip pat reikėtų daugiau valgyti liesų baltymų, kurių yra kalakutienoje, vištienoje, kiaušiniuose, žuvyje, būtinai į mitybos racioną įtraukti daug daržovių, gerųjų riebalų, kurių galime gauti iš avokadų, alyvuogių, linų sėmenų, riešutų, alyvuogių aliejų“, – rekomenduoja trenerė.

REKLAMA

Efektyviausias sportas pilvo riebalų deginimui

Kaip žinia, tiek norint sulieknėti, tiek siekiant pagerinti bendrą savijautą būtinas kasdienis fizinis aktyvumas bei sportas, ne išimtis ir riebalų deginimas pilvo srityje.


Rašyti komentarą...
A
As mergina
2018-02-11 13:43:32
Pranešti apie netinkamą komentarą
Kazkada buvo normali o dabar pasidarius tokia teslute kam reklamuoja tuos papildus t.t.ir eda viska is eiles ir ale del visu akiu dumimo sportuoja. Isvis nori ilysti visur kur tik gali o isvaizdos nulis.
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (1)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų